logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه دندی:

برجام نباید وسیله‌ای برای باج خواهی و سلطه‌طلبی آمریکا شود

برجام-نباید-وسیله‌ای-برای-باج-خواهی-و-سلطه‌طلبی-آمریکا-شود

امام جمعه دندی با اشاره به یاوه‌گویی‌های آمریکا گفت: برجام نباید وسیلهای برای باج خواهی و سلطه‌طلبی آمریکا شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه‌های این هفته دندی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، اظهارداشت: عدم اعلام خروج آمریکا از برجام از سوی ترامپ نشان می دهد برجام به نفع آمریکا است و عهد شکنی ها و تهدیدات نشانه سلطه طلبی آنهاست.

وی  با بیان اینکه 242 سال از حیات استقلال آمریکا می گذرد و 93 درصد آن به کشتار و جنایت و تجاوز سپری شده، افزود: با این پرونده سیاه و پر از جنایت ارتش آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه و... چطور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم به تروریسم می کند؟

خطیب جمعه دندی به دلیل عصبانیت آمریکا از سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: علت اصلی عصبانیت آمریکا از سپاه این است که سپاه نقشه های آمریکا را در منطقه از بین برده و داعش را نابود کرده است.

حجت الاسلام حسینی نسب بهترین ثمره و نتیجه مذاکرات هسته ای را اثبات قابل اعتماد نبودن آمریکا حتی برای سینه چاکان آمریکا دانست و اظهارداشت: اتحاد و یکصدایی مسئولان در مقابل دشمن مشت محکم برای آمریکا بود.

وی با اشاره به 4 آبان سالروز اعتراض امام خمینی ره به تصویب کاپیتولاسیون که حضرت امام ره از آن بعنوان یک مصیبت یاد می کند، افزود: کاپیتولاسیون یک نمونه دیگر از سلطه طلبی آمریکا با ملت ایران است.

امام جمعه شهر دندی به روز صادرات هم اشاره کرد و با بیان اینکه مسئولان باید عملکرد خود را با گذشت نیمی از سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ارائه کنند، گفت: کلید رونق اقتصادی، تولید است و اگر تولید باشد، صادرات هم خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی نسب با تاکید بر اینکه در نیمه دوم سال مسئولان باید در مسائل اقتصادی و معیشت مردم خصوصا جوانان تلاش مضاعف کنند، اظهارداشت: باید به وعده های داده شده در مورد مشکل بیکاری و اشتغال جوانان عمل شود.

وی یکی از علل افزایش سن ازدواج را نبود شغل پایدار و نبود مسکن دانست و با انتقاد از مبلغ اجاره بهاء ، افزود: بر اساس آمار 12 میلیون جوان به مسکن نیاز دارند.

امام جمعه دندی گفت: تورم نباید بهانه ای شود برای کسانی که اهرم هایی مثل فروشندگی، تعمیراتی، مغازه داری یا خانه اجاره ای دارند که قیمت ها را افزایش دهند و فقط سر جوانان بیکار بی کلاه بماند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به برگزاری آزمون جذب نیرو برای شرکت کالسیمین از مسئولان مربوطه خواست، نتیجه آزمون را اعلام و براساس نتایج آزمون در جذب نیرو عمل کنند و از پیمانکاران شرکتها هم خواست نسبت به تامین شغل کارگران نظامند و با برنامه عمل کنند.

وی در پایان از حضور حدود 16 پزشک متخصص در رشته های مختلف در شهر دندی و ویزیت و معالجه رایگان مردم از شبکه بهداشت استان و شهرستان و پزشکان محترم قدردانی کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر