logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۲۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

سپاه پاسداران نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب می‌کند/ دشمنان از قدرت نظامی و موشکی ایران در هراسند

سپاه-پاسداران-نقشه-دشمنان-انقلاب-اسلامی-را-نقش-بر-آب-می‌کند-دشمنان-از-قدرت-نظامی-و-موشکی-ایران-در-هراسند

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به قدرت دفاعی ایران گفت: سپاه پاسداران امروز نقشه دشمنان را نقشه برآب می‌کند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیات امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هقته زنجان با اشاره به اینکه امروز به قدرت سپاه پاسداران افتخار می‌کنیم اظهار کرد: ایران امروز به سیستم دفاعی بالای موشکی دست یافته و این نشان از قدرت بالای کشورمان است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از قدرت ایران در هراس است افزود: دشمنان انقلاب سعی دارند امنیت را در کشور ما از بین ببرد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه امروز به مسئله موشکی و وجود سپاه در کشور افتخار می‌کنیم افزود: فرزندان این مرز و بوم در نیرو‌های مسلح با تمام قدرت در برابر دشمنان ایستاده و امنیت را در کشور حاکم کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز باید در برابر دشمنان مانند شهید حججی بایستیم و این توانایی همواره در ایران وجود دارد.

بیات با اشاره به اینکه باید از دنیاگرایی فاصله بگیریم و آخرت گرایی را پیشه راه خود قرار دهیم افزود: این امر یکی از شاخصه‌های مهم ایستادن در برابر دشمنان و دفاع از کشورمان است.

وی با حفظ اتحاد ملت ایران تاکید کرد و افزود: دشمنان در صدد از بین بردن اتحاد ما بوده و باید با آگاهی کامل مراقب باشیم تا اتحادمان را از بین نبریم و همواره با اتحاد کامل در برابر دشمنان می‌توانیم بایستیم.

وی با تاکید بر ولایت‌مداری گفت: ملت ایران بعد از انقلاب همواره ولایت‌مداری خود را ثابت کردند و در این راستا وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر