logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۲۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امروز انجام می شود؛

دیدار جمعی از هنرمندان با شاعر زنجانی در سرای سالمندان

دیدار-جمعی-از-هنرمندان-با-شاعر-زنجانی-در-سرای-سالمندان

انجمن ادبی صراط زنجان به همراه اعضای خود، به دیدار مسعود جزایی، شاعری که این روزها در خلوت خانه سالمندان روزگار می‌گذراند، می روند.

به گزارش موج رسا; حسن علی پاکزاد، دبیر انجمن ادبی صراط زنجان اظهار داشت: برنامه فوق در قالب دومین دیدار از سری برنامه‌های "سر قرار" برگزار می‌شود.

وی  گفت: جزایی متولد سال ۱۳۴۰ بود و تاکنون کتاب شعر "زنگ‌های زنگ‌زده" از وی به چاپ رسیده است.

پاکزاد در معرفی این شاعر افزود: در سال 1377، حسین منزوی برای مجموعه شعر وی، مقدمه نوشته است و این شاعر خاطرات نگفته زیادی از منزوی به یاد دارد، همچنان که دست‌نوشته‌های منزوی را نیز سال‌ها به یادگار نگه داشته است.

دبیر انجمن ادبی صراط با اعلام اینکه جزایی قریب به هفت سال است در خانه سالمندان زنجان زندگی می‌کند، تاکید کرد: در دومین ایستگاه از برنامه‌های  "سر قرار" با تعدادی از دوستان و هم‌نفسان استاد حسین منزوی به دیدار این شاعر می‌رویم.

به گفته وی، علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند راس ساعت ١٥ امروز، ٢٦ مهرماه در محل فرهنگسرا حضور یابند تا به سمت آسایشگاه سالمندان واقع در ابتدای آمادگاه، آسایشگاه هفت باغ مهربانی حرکت کنند.

پیش از این، اعضای انجمن ادبی صراط در اولین دیدار از سری برنامه‌های "سر قرار"، به ملاقات اکرم مرادخانی، شاعر کم‌توان جسمی رفتند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر