logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۴۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان:

تخریب خانه باغ‌‌های علوم پزشکی با حکم قضایی انجام شد

تخریب-خانه-باغ‌‌های-علوم-پزشکی-با-حکم-قضایی-انجام-شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تخریب خانه باغ‌های علوم پزشکی گفت: این اقدام نیروی انتظامی با حکم مقام محترم قضایی انجام شده است.

غلامرضا امیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تخریب خانه باغ‌های علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: تخریب خانه باغ‌های بدون مجوز در باغ شهر علوم پزشکی زنجان با حکم قضایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: هر گونه تخریب یا قلع بنا که توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود تنها با دستور مقام محترم قضایی است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مجری قانون است افزود: نیروی انتظامی در تخریب خانه باغ‌ها بدون دستور قضایی هیچ گونه اقدامی را انجام نمی‌دهد.

وی افزود: هر گونه ساخت و ساز در باغ شهرها منوط به اخذ مجوز از جهاد کشاورزی و اگر بدون مجوز باشد نیروی انتظامی با دستور مقام قضایی ورود می‌کند.

امیدی افزود: نباید تغییر کاربری در باغات انجام شود و اگر این مجوز‌ها به استناد قانون باشد نه تنها پلیس بلکه مقام محترم قضایی نیز به این مجوز‌ها احترام می‌گذارد و هرگز هیچ گونه ورودی برای تخریب آنها انجام نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هر گونه بنایی در باغ شهر‌ها بدون مجوز ساخته شود با دستور مقام قضایی پلیس ورود می‌کند و با همکاری سایر دستگاه‌ها نسبت به قلع و قمع آنها اقدام خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به موضوع استیفای پزشکی از درمانگاه امام علی(ع) نیروی انتظامی در رابطه با تخریب خانه باغ‌های علوم پزشکی افزود: نیروی انتظامی تنها مجری قانون بوده و تخریب باغ شهر نیز با دستور مقام قضایی انجام شده است.

وی افزود: محال ممکن است یک ویلا یا بنایی در یک باغ شهر با مجوز قانونی ساخته شود و مقام قضایی برای قلع آن دستور دهد و نیروی انتظامی نیز مرتکب آن شود.

امیدی خاطر نشان کرد: پلیس در اجرای هیچ طرحی بدون دستور قضایی اقدام نمی‌کند.

//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر