logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۴۱۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان:

پیروزی قاطع تیم ووشو مقاومت زنجان در هفته نخست لیگ برتر جوانان/ مدعی نخست قهرمانی هستیم

پیروزی-قاطع-تیم-ووشو-مقاومت-زنجان-در-هفته-نخست-لیگ-برتر-جوانان-مدعی-نخست-قهرمانی-هستیم

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان از پیروزی قاطع تیم ووشو مقاومت زنجان در هفته نخست لیگ برتر جوانان خبر داد.

هادی موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به درخشش ووشوکاران زنجانی در رقابتهای لیگ اظهار کرد: تیم ووشو جوانان باشگاه مقاومت بسیج زنجان در هفته اول و دوم هفتمین دوره لیگ برتر ووشو جوانان کشور جام آینده سازان مقابل تیم‌های هیئت لرستان و سپاه سلمان زاهدان صف آرایی کرد.

وی افزود: مقاومت زنجان در هر دو دیدار با نتایج قاطع 11 بر صفر مقابل حریفانش به برتری رسید تا خط و نشانی به دیگر مدعیان لیگ بکشد.

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان با بیان اینکه ما گام نخست را محکم برداشته‌ایم، ابراز کرد: ووشوکاران زنجانی اکنون با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه یک مسابقات قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر جوانان در دو گروه پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

موحدنیا با بیان اینکه ما علاوه بر رقیب زاهدانی دو رقیب دیگر نیز در این رقابتها داریم، گفت: تیم‌های رنگ فیروزه و پرشین طبرستان دو حریف مهم ما در لیگ امسال هستند.

وی با ابراز اینکه مقاومت زنجان پرافتخارترین تیم لیگ برتر جوانان است، تصریح کرد: ما با برنامه‌ریزی بازیهای لیگ را دنبال می‌کنیم و امسال بازیکنان جدیدی را به لیگ معرفی کرده‌ایم.

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان با اشاره به اینکه تمام بازیکنان ما بومی هستند، اظهار کرد: ما مدعی نخست قهرمانی هستیم و امسال نیز شانس زیادی برای حضور در فینال داریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر