logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۴۱۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه دندی:

عهد شکنی آمریکا در برجام موجب انزوای این کشور می شود

عهد-شکنی-آمریکا-در-برجام-موجب-انزوای-این-کشور-می-شود

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه مقصر اصلی شکست برجام آمریکاست، گفت: عهد شکنی آمریکا در برجام موجب انزوای آمریکا حتی در بین متحدانش خواهد شد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تهدید آمریکا مبنی بر خروج از برجام، اظهارداشت: کسی از خروج آمریکا از برجام به خاطر هزینه های که شده، خوشحال نیست البته حفظ برجام به هر قیمتی هم کار درستی نیست بلکه نشانه انفعال مسئولان است.

وی با بیان اینکه باید در مقابل عهد شکنی دشمن، مقابله به مثل شود، افزود: سیره پیامبر که همان دستور قرآن است این بود که در مقابل عهدشگنی دشمن مقابله به مثل می کردند.
خطیب جمعه دندی گفت: اگر قرآن کریم بر حفظ عهد و پیمان تاکید می کند ((افوا بالعهد)) ولی همین قرآن در آیه دیگر می فرماید: اگر کسی عهد شکنی کرد شما هم مثل او عمل کنید.( وَ إِمَّا تَخافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِيانَةً فَانْبِذْ إِلَيْهِمْ عَلي سَواءٍ إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ الْخائِنينَ)
حجت الاسلام حسینی نسب اظهارداشت: همه ملت ایران و جناحها و گروههای سیاسی معتقد به اسلام و انقلاب در کشور در مقابل عهد شکنی آمریکا یک صدا و متحد خواهند ایستاد.
وی به تخریب قوه قضائیه از سوی دشمنان و برخی سایت های ضد انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه و وظیفه ذاتی این قوه اجرای حدود الهی است، افزود: دلیل تخریب ها و شایعه پراکنی ها علیه قوه قضائیه برخورد این قوه با مفسدان و مجرمان است که بدون توجه به وابستگی های سیاسی با آنها برخورد می کند.
امام جمعه شهر دندی به تخریب و تحریم سپاه پاسداران از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: علت تخریب سپاه توسط دشمن این است که سپاه عامل اقتدار نظامی و یکی از نهادهای انقلابی است اما ملت انقلابی قدر سپاه پاسداران را می داند و به آنها افتخار میکند.
حجت الاسلام حسینی نسب به روز پیوند اولیاء و مربیان اشاره کرد و اظهارداشت: پیوند معلم و والدین و ارتباط خانه و مدرسه در راستای تربیت فرزندان و دانش آموزان یک پیوند مبارک و تاثیرگذار است .
وی به هفته بهداشت روان نیز اشاره کرد و افزود: گناه مثل یک میکروب روح و روان انسان را آلوده می کند و ترک گناه و معصیت و رعایت تقوا عامل بهداشت روان انسان است.
امامرجمعه شهر دندی با تسلیت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی امام جمعه کرمانشاه و پنجمین شهید محراب، گفت: محراب نماز جمعه یکی از سنگرهایی است که همیشه مورد حمله و تخریب منافقان و دشمنان بوده است.
حجت الاسلام حسینی نسب به روز تربیت بدنی اشاره کرد و با تبریک این روز به ورزشکاران و ورزش دوستان به پیاده روی و کوهنوردی تاکید کرد و در پایان نائب قهرمانی تیم رستگار دندی را در مسابقات فوتبال لیگ استان تبریک گفت.

شمیم ماهنشان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر