logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۴۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت فرآورده های نفتی منطقه زنجان خبرداد

کشف و ضبط بیش از 124 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی در استان زنجان

کشف-و-ضبط-بیش-از-124-هزار-لیتر-فرآورده‌های-نفتی-در-استان-زنجان

مدیر شرکت فرآورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در استان زنجان گفت: در سه ماه گذشته بیش از 124 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

محمود آقامحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در سه ماهه تابستان امسال ۱۲۴ هزار و ۶۸۰ لیتر نفتگاز و نفت سفید قاچاق در سطح استان زنجان کشف شد.

وی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۹ هزار و ۷۱۰ لیتر بوده ۴ درصد رشد داشته است.

مدیر شرکت فرآورده های نفتی منطقه زنجان بیان کرد: این میزان فرآورده‌ کشف شده خارج از شبکه بود که این امر نیز ناشی از پیگیری و همکاری مطلوب عوامل انتظامی استان کشف شد.

وی با اشاره به کشف و ضبط ۲۶ هزار و ۸۰۰ لیتر نفتگاز در استان زنجان افزود: ۶۲ هزار و ۱۰۰ لیتر فرآورده همزمان با هفته نیروی انتظامی نیز در یک هفته گذشته کشف شده است.

آقامحمدیان ابراز کرد: با تلاش و همکاری عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یک دستگاه نفتکش غیر شرکتی که به صورت جاساز و در قالب حمل روغن سوخته اقدام به قاچاق فرآورده نفت سفید می‌کرد در اتوبان زنجان - قزوین متوقف و پس از طی مراحل قضائی و انجام آزمایشات لازم فرآورده توقیفی به میزان ۳۰ هزار و ۱۰۰ لیتر نفت سفید بود که در انبار نفت منطقه تخلیه شد.

وی ابراز کرد: بر‌اساس بررسی‌های انجام شده نفتکش از مبدا استان آذربایجان غربی به مقصد استان تهران بارگیری شده بود.

مدیر شرکت فرآورده های نفتی منطقه زنجان خاطر نشان کرد: همچنین یک دستگاه کامیونت باری که با بارنامه تینر در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان بود متوقف و پس از طی مراحل قانونی، انجام آزمایشات لازم و اخذ دستور قضائی فرآورده توقیفی از نوع نفت سفید تشخیص داده شد.

وی گفت: این محموله به میزان ۵۲۰۰ لیتر بود که در انبار نفت تخلیه شد.

آقامحمدیان افزود: فراورده توقیفی تحت عنوان تینر در ظروف پلاستیکی ۱،۲ و ۳ لیتری بسته بندی شده بود.  

وی از کشف یک محموله دیگر نیز خبرداد و افزود: یک دستگاه نفتکش نیز در اتوبان زنجان- قزوین متوقف و پس از انجام ازمایشات لازم و اخذ دستور قضائی محموله نفتگاز تشخیص داده شد و به میزان 26 هزار و 800 لیتر بود که در انبار نفت منطقه تخلیه شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر