logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان:

ثبت نام 1200 زنجانی برای حضور در اربعین/هزینه های اعزام افزایش نیافته است

ثبت-نام-1200-زنجانی-برای-حضور-در-اربعین-هزینه-های-اعزام-افزایش-نیافته-است

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: یک هزار و 200 زنجانی تا کنون در سایت سماح برای اعزام به اربعین ثبت نام کرده اند.

فرامرز بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال جاری از سوی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت به عنوان کمیته اعزام زائران به مراسم اربعین فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین برای دستگاه های اجرایی مرتبط تعیین وظیفه کرده است، خاطرنشان کرد: دریافت ویزا از وظایف حج و زیارت محسوب می شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای حضور در عتبات عالیات در اربعین حسینی می توانند از طریق سامانه سماح اقدام به نام نویسی کنند.

بابایی با اشاره به اینکه سایت سماح در حال حاضر برای ثبت نام محدودیتی ندارد، افزود: این سامانه طی سه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و امسال هم قدرتمندانه فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به سفر اربعین همچنین می توانند از طریق دفاتر 13 گانه حج و زیارت استان اقدام به نام نویسی کنند، ادامه داد: چهار نمایندگی حج و زیارت استان نیز در شهرهای صائین قلعه،خرم دره،طارم و ماهنشان راه اندازی شده است.

این مسئول بیان داشت: باید گذرنامه افراد برای ثبت نام در سایت سماح دارای هفت ماه اعتبار باشد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه امسال هزینه ویزا 40 دلار است که نسبت به سال گذشته تفاوتی ندارد، گفت: 39 هزار و 500 تومان نیز بابت بیمه، هزینه هلال احمر و حق الزحمه اخذ ویزا از زائران اخذ می شود.

بابایی با اشاره به ثبت نام یک هزار و 200 نفر تا کنون در سایت سماح،گفت: برای 300 نفر ویزا اخذ شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 13 هزار و 700 نفر به عتبات عالیات در اربعین مشرف شدند، گفت: پیش بینی می شود امسال نیز همین میزان ثبت نام انجام شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان از افزایش تعدات بیمه ای برای زائران خبر داد و بیان داشت: امسال بیمه ایران نسبت به بیمه زائران اقدام کرده است.

بابایی با بیان اینکه امسال قیمت های اعزام زائران افزایش نیافته است، گفت: در سال گذشته نیز همین مبلغ دریافت شد.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمد ] [ ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ ]
به والله که قسم جلاله است حج و زیارت فقط به فکر درآمد زائی است چه در حج - عمره و عتبات ، من بیش از25 سال است کارگزار این سازمان متکی برزور و زر و تزویر هستم
فرم ارسال نظر