logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

پروژه بیمارستان شهرستان خدابنده در مرحله انتخاب پیمانکار قرار گرفت/ این بیمارستان حداکثر تا دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود

پروژه-بیمارستان-شهرستان-خدابنده-در-مرحله-انتخاب-پیمانکار-قرار-گرفت-این-بیمارستان-حداکثر-تا-دهه-فجر-کلنگ‌زنی-می‌شود

نماینده مردم خدابنده در مجلس از حل مسائل مربوط به بحث بودجه‌ای بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده گفت: این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان شهرستان خدابنده اظهار کرد: سال گذشته ما مصوبه احداث بیمارستان را علی رغم اینکه دولت قصد نداشت مجوز احداث بیمارستان جدیدی را با توجه به وجود بیمارستانهای نیمه کاره بدهد، گرفتیم.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که بنده با وزیر بهداشت انجام دادم و با توجه به اینکه خود وزیر نیز چندین بار به شهرستان خدابنده سفر کرده و از وضعیت این شهرستان آگاه بود، مجوز ساخت این بیمارستان با کمک همه مسئولان مرتبط اخذ شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ادامه کار بحث بودجه این بیمارستان مطرح بود، ابراز کرد: در حال حاضر بحث بودجه‌ای این بیمارستان نیز حل می‌شود و اکنون در مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

وی با اعلام اینکه پیمانکار بیمارستان شهرستان خدابنده تا یک ماه آینده انتخاب می‌شود، گفت: بعد از انتخاب پیمانکار عقد قرارداد و آغاز پروژه را شاهد خواهیم بود.

بیگدلی با تاکید بر اینکه حداکثر تا دهه فجر امسال کلنگ این بیمارستان بر زمین زده خواهد شد، تصریح کرد: احداث بیمارستان شهرستان خدابنده یکی از مطالبات به حق و دیرینه مردم این شهرستان است.

وی با ابراز اینکه بنده از خانواده جامعه پزشکی کشور بوده و با مسائل و مشکلات حوزه درمان شهرستان خدابنده نیز آگاه هستم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل بنده مشکلات مردم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان را به صورت کامل درک می‌کنم و تمام تلاشم را برای ساخت این بیمارستان انجام خواهم داد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس آن چیزی که در بحث بودجه‌ای بیمارستان شهرستان خدابنده آمده این پروژه باید حداکثر ظرف چهار سال به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان خدابنده ۲۲۰ تخته‌خوابی خواهد بود، افزود: البته این ظرفیت اسمی بوده و این بیمارستان تا ۲۴۵ تختخواب ظرفیت افزایش تخت خواهد داشت.

بیگدلی با بیان اینکه اراده کافی در مسئولان استان برای پیگیری و به نتیجه رساندن موضوع وجود دارد، گفت: بنده امیدوارم تا سه سال آینده این مشکل در شهرستان خدابنده حل شود و ما شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر