logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار آزادی در گفت‌وگو با موج رسا:

آمادگی نیروی انتظامی برای روزهای هشتم و یازدهم محرم در زنجان/ با هرگونه قمه‌زنی در ایام محرم برخورد می‌کنیم/ انتشار تصاویر قمه‌زنی در فضای مجازی جرم است

آمادگی-نیروی-انتظامی-برای-روزهای-هشتم-و-یازدهم-محرم-در-زنجان-با-هرگونه-قمه‌زنی-در-ایام-محرم-برخورد-می‌کنیم-انتشار-تصاویر-قمه‌زنی-در-فضای-مجازی-جرم-است-

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی برای روزهای هشتم و یازدهم محرم در آماده باش کامل قرار دارد.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نیروی انتظامی استان تمامی تمهیدات لازم را برای امنیت و ترافیک ایام محرم اندیشیده است، اظهار کرد: مهمترین موضوع در این ایام بحث نظم و امنیت است که بایستی همه برای این مهم دست به دست بدهیم.

وی افزود: پلیس با همکاری مردم و هیئت‌های مذهبی به دنبال این است تا همه شاهد یک عزاداری همراه با امنیت و آرامش باشند و در این راستا جلساتی با هیئت‌های مذهبی به خصوص حسینیه اعظم و زینبیه اعظم برگزار شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با سازمانهای مختلف مرتبط از جمله نیروهای مسلح، سازمانهای اطلاعاتی امنیتی و قضایی همکاری لازم صورت گرفته است، عنوان کرد: هماهنگی‌هایی با استانداری زنجان نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: در خصوص هشتم و یازدهم محرم تمهیدات ترافیکی و امنیتی اندیشیده شده و جلسات هماهنگی با تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، سپاه و سایر ارگانهای مرتبط برگزار شده تا هیچ مشکلی در برگزاری پیش نیاید.

سردار آزادی با اعلام اینکه نیروهای ما در آماده باش کامل قرار داشته و مشغول انجام وظیفه هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان در آمادگی 100 درصدی بوده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث ترافیکی نیز جلسات مختلفی برگزار شده و تمامی نیروها توجیه شده‌اند تا هم رفت و آمد مردم تسهیل شود و محدودیت‌های ترافیکی اعمال شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از مردم درخواست داریم از خودروهای عمومی استفاده کنند و در طول مسیرهایی که قرار است عزاداری انجام شود از پارک خودرو خوداری کرده و همکاری لازم را با نیروهای ما داشته باشند.

وی با تاکید برخورد با هرگونه قمه زنی عنوان کرد: قمه که وهن اسلام بوده و مخالف با شئون اسلامی است، ممنوع بوده و با کسانی که به این کار مبادرت کنند، برخورد خواهد شد.

سردار آزادی تصریح کرد: انتشار تصاویر، مطالب و فیلمهایی در رابطه با قمه زنی جرم بوده و برابر قانونی با متخلفان برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر