logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
راشاد در گفت‌وگو با موج رسا:

جلسه امروز شورا خیلی چیزها را در مورد انتخاب شهردار زنجان مشخص می‌کند

جلسه-امروز-شورا-خیلی-چیزها-را-در-مورد-انتخاب-شهردار-زنجان-مشخص-می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به روند انتخاب شهردار زنجان گفت: جلسه امروز شورا خیلی چیزها را در مورد انتخاب شهردار زنجان مشخص می‌کند.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه امروز جلسه‌ای بین اعضای شورای شهر زنجان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جلسه در مورد سه گزینه نهایی شهرداری زنجان است.

وی افزود: نتیجه مذاکرات امروز به جلسه علنی فردا خواهد رفت یعنی تا برگزاری جلسه امروز نمی‌توان اظهار نظری در خصوص انتخاب شهردار زنجان داشت.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تا این لحظه در مورد سه گزینه شهرداری زنجان به نتیجه نرسیده‌ایم، عنوان کرد: اعضای شورا اکنون در مورد اینکه به کدام گزینه رای دهند با یکدیگر رایزنی دارند و در این راستا مشورتهایی نیز ممکن از بیرون به اعضای شورا داده شود که این به نظرم طبیعی است و نباید آن را به حساب دخالت گذاشت.

وی با اشاره به اینکه جلسه امروز خیلی چیزها را مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر اخبار جلسه امروز را فریز نکنند می‌‌توانم در مورد اینکه کدام گزینه شانس بالایی دارد، حرف بزنم.

راشاد با بیان اینکه بنده مخالف فریز کردن نتیجه جلسات شورا هستم، تصریح کرد: بنده در هر جلسه شورا اعلام کرده‌ام که اخبار جلسات باید به صورت شفاف در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد تا شایعات پیرامونی جمع‌آوری شود.

وی بیان کرد: هرچقدر اخبار به صورت شفاف در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار گیرد این به نفع شهر خواهد بود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر