logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

ستاد رسیدگی به امور مساجد در استان زنجان تشکیل نشده است/ هم افزایی دستگاه های فرهنگی موجب افزایش فعالیت ها می شود

ستاد-رسیدگی-به-امور-مساجد-در-استان-زنجان-تشکیل-نشده-است-هم-افزایی-دستگاه-های-فرهنگی-موجب-افزایش-فعالیت-ها-می-شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت:متاسفانه در استان زنجان تا کنون ستاد رسیدگی به امور مساجد تشکیل نشده است.

سعید ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر ستاد رسیدگی به امور مساجد در استان زنجان تشکیل نشده است و این امر مشکلاتی را در ساماندهی مساجد استان به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه این ستاد با عنوان کانون در برخی از استان های کشور فعالیت می کند، ادامه داد: ادارات بسیج،فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی باید عضو این ستاد باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خاطرنشان کرد: در صورت تشکیل این ستاد ساماندهی امور مساجد بهبود می یابد و مشکلی در اجرای برنامه ها وجود نخواهد داشت.

ناصری هم افزایی و حرکت در مسیر درست را از برکات تشکیل این ستاد عنوان کرد و گفت: در صورت تشکیل این ستاد برنامه های فرهنگی مساجد ساماندهی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مساجد موتور محرکه و محور اصلی امام جماعت مسجد است که برنامه های فرهنگی با وجود وی با هم افزایی بیشتری برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری هئیت امنا و امام جماعت مساجد میتوانند برنامه های بهتری را برگزار کنند، ادامه داد: هماهنگی فعالیت ها زمانی محقق می شود که این اضلاع مثلث به یکدیگر کمک کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه در برخی از مساجد این هم افزایی وجود ندارد،گفت:در صورت تشکیل ستاد موانع بر سر راه نماز و مساجد کاهش می یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر