logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه زنجان:

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ سانحه رانندگی در استان زنجان 5 کشته و زخمی برجای گذاشت

ترافیک-سنگین-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-سانحه-رانندگی-در-استان-زنجان-5-کشته-و-زخمی-برجای-گذاشت

رئیس پلیس راه زنجان با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی استان زنجان گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان زنجان سنگین است.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: امروز حجم ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: محورهای زنجان- قزوین و تبریز به زنجان بیشترین حجم تردد را دارند.

رئیس پلیس راه زنجان با اشاره به حوادث رانندگی اتفاق افتاده در 24 ساعت گذشته بیان کرد: 2 سانحه رانندگی که در محورهای زنجان به تبریز رخ داد 2 نفر کشته و سه نفر هم زخمی شدند.

وی به رانندگان در جاده‌های برون شهری توصیه کرد: رانندگان عزیز خط ممتد وسط جاده حکم دیوار قانون بوده عبور کردن برای سبقت، و دورزدن برروی آن ممنوع است.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه بسیاری از حوادث به دلیل بی‌توجهی به قانون اتفاق می‌افتد افزود: رانندگاه با پرهیز از تخلفات رانندگی، سفری ایمن و خوشی را برای خود و همسفران مهیا می‌کنند.

وی رعایت مقررات مساوی با پیشگیری از تصادفات عنوان کرد: لذت سفر خود را با سرعت غیر‌مجاز به خاطره تلخ تبدیل نکنید.

 

رئیس پلیس راه زنجان بیان کرد: عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر‌مجاز‌، انحراف به چپ از مهمترین علل سوانح رانندگی هستند پس با رعایت کردن آنها حوادث رانندگی را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچکترین بی‌احتیاطی‌ها اتفاق می‌افتد افزود: بستن کمربند ایمنی هنگام رانندگی میران صدمات وارده به سر و تنه و اعضای بدن را حدود ۷۰ در صد کاهش می‌دهد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر