logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل استان زنجان:

مدیران مدارس و کارمندان دولت با استفاده از رانت وارد بحث‌های مالی عرصه حمل و نقل شدند/ دسترنج رانندگان زنجانی به تاراج می‌رود

مدیران-مدارس-و-کارمندان-دولت-با-استفاده-از-رانت-وارد-بحث‌های-مالی-عرصه-حمل-و-نقل-شدند-دسترنج-رانندگان-زنجانی-به-تاراج-می‌رود

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل استان زنجان گفت: مدیران مدارس از وقت آموزشی دانش‌آموزان زده و کار سرویس‌های مدارس را انجام می‌دهند.

به گزارش موج رسا; محسن حسنی امروز در دیدار تعاونگران با استاندار زنجان با بیان اینکه اتحادیه حمل و نقل استان شامل تعاونی‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، شرکت‌های خودرانندگان و تعاونی‌های تاکسی بی‌سیم بانوان و تاکسی‌ بی‌سیم ۱۳۳ است، اظهار کرد: یک فضای منفی و غیراخلاقی به وجود آمده که کارمندان دولت به عنوان مجریان امور جهت بهره‌مندی از رانت‌ها وارد بحث‌های مالی در عرصه حمل و نقل شدند.

وی افزود: کارمندانی که کار تخصصی اینها مربوط به حمل و نقل نیست بلکه به واسطه منابع دولتی سعی در انحراف کارهای دولت دارند، با نگاه کردن به لیست مربوطه مشخص می‌شود که از مدیران و معاونین دبیرستانها و آموزشگاه‌ها گرفته تا کارمندان دولت وارد این عرصه شدند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل استان زنجان با بیان اینکه این کارمندان می‌خواهند از دست رنج این قشر استفاده کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولانی که وظیفه نظارت و بررسی بر عهده آنها است با علم به این قضیه نه تنها مانع نیستند بلکه برای سودجویی و استفاده از منافع به آنها کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: درخواستی که از مقام عالی استان داریم این است که دستور بررسی مجدد و حذف این افراد از ناوگان حمل و نقل را صادر کنند.

حسنی گفت: اشخاصی هستند که با ۱۰۰ هزار تومان شرکت تاسیس کردند و دست رنج رانندگان را به تاراج می‌برند و رانندگان نیز برای امرار معاش مجبور به تمکین هستند.

وی با بیان اینکه هرکسی باید در زیرشاخه فعالیت خود کسب درآمد کند، تصریح کرد: چرا باید مدیر مدرسه با تاسیس یک شرکت در زمانی که باید مشغول فعالیت‌های آموزشی باشد کارهای سرویس مدرسه را انجام می‌دهد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل استان زنجان اظهار داشت: چرا باید ۳ درصد کارمزد انجام سرویس مدرسه افکار مدیران ما را به خود مشغول کند و از فعالیت در امور محوله اصلی خود منحرف شوند و بدون پرداخت مالیات و بیمه فعالیت کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر