logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

ده ها میلیون سر به احترام شهید حججی در جهان سرتعظیم فرود آوردند/جانفشانی های سرزمین مجاهدت های خاموش در دوران جنگ بی نظیر بود

ده-ها-میلیون-سر-به-احترام-شهید-حججی-در-جهان-سرتعظیم-فرود-آوردند-جانفشانی-های-سرزمین-مجاهدت-های-خاموش-در-دوران-جنگ-بی-نظیر-بود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: شهید حججی یک سر داد اما ده ها میلیون سر به احترام شهید حججی در جهان سرتعظیم فرود آوردند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در یادواره شهدای آبروی محله در محله شهید حمید مرادلو شهید تازه تفحص شده زنجانی،اظهار داشت:کردستان همواره به سرزمین مجاهدت های خاموش نامگذاری شده است و مردم این دیار به حق در جبهه های حق علیه باطل خوش درخشیده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم این خطه در خط مبارزه بوده اند، تصریح کرد: مجاهدت های این رزمندگان در تاریخ جنگ به یادگار مانده است.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد:مردم کردستان ولایی و غیور هستند و اجازه ندادند سرزمین ایران تجزیه شود.

سردار کرمی با بیان اینکه منطقه کردستان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از کنترل خارج شده بود اما مردم غیور این سرزمین اجازه ندادند در دست دشمن باقی بماند و در این راه جهاد کرده و شهید دادند.

وی با اشاره به اینکه خانواده هایی در منطقه کردستان هستند که تا شش شهید نیز تقدیم نظام اسلامی کرده اند، گفت: این خانواده شهدای بسیاری را از همبستگان خود نیز تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا آبروی محله به عنوان یکی از مهمترین یادواره های استانی، گفت:شهید مرادی از شهدای گرانقدر نظام اسلامی است که به محله خود آبرو بخشیده است.

سردار کرمی با بیان اینکه شهید حمید مرادی در عملیات نصر ۷ درگیری بسیار سخت و پیچیده به شهادت رسید،افزود: این شهید گرانقدر تازه تفحص شده است.

وی با اشاره به اینکه بازگشت پیکر شهید حمید مرادلو پس از چندین سال در زنجان انقلابی به پا کرد، بیان داشت: حضور این شهید نشان داد که مردم همچنان راه شهدا را ادامه می دهند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: شهید حمید مرادلو همچون شهید محسن حججی مجاهدت کرد.

سردار کرمی با بیان اینکه شهید حججی برای شهید شدن بر پای پدر و مادر خود بوسه زده و التماس می‌کند تا شهید شود،ادامه داد:شهید محسن حججی حسین وار جنگید و سر خود را تقدیم کرد، اما ده ها میلیون سر به احترام این شهید بزرگوار در جهان سرتعظیم فرود آوردند.

سردار کرمی پیام شهدا را اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: حفظ حجاب و عفاف و عدم تسلیم شدن در برابر دشمن پیام شهدا است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس صدام به پشتیبانی کشورهای جهان علیه ایران اقدام می کرد، گفت: در جنگ هشت ساله، آمریکا،رژیم غاصب اسرائیل و همپیمانان استکبار جهانی پشت سر صدام بودند تا نظام اسلامی را نابود کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: امروز دشمن در تلاش و به دنبال نفوذ از طریق شبیخون فرهنگی و جنگ نرم است تا روحیه شهادت طلبی را از بین ببرد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر