logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب انجام شد؛

شعارهای ضد استکباری مردم زنجان در راهپیمایی 22 بهمن/ حضور گسترده مردم در راهپیمایی

شعارهای-ضد-استکباری-مردم-زنجان-در-راهپیمایی-22-بهمن-حضور-گسترده-مردم-در-راهپیمایی

از ساعت 9:30 راهپیمایی مردم زنجان از خیابان قائم آغاز شده است و شعارهای ضد استکباری سر داده می شود.

به گزارش موج رسا; مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان از ساعاتی پیش در پاسداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلابشان به خیابان ها آمده و با شعارهای ضد استکباری با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می کنند.

امروز در زنجان پیر و جوان،دختران و پسران و حتی نوزادان در آغوش مادرانشان به خیل راهپیمایان پیوسته اند تا فریاد استقلال طلبی و استکبار ستیزشان را دوباره در جهان طنین انداز کنند.

راهپیمایان در حالی که جمعیت شان رو به ازدیاد است با سر دادن شعار 22 بهمن یوم الله یوم الله ، مسیر میدان قائم تا آستان مصلای این شهر رامی پیمایند.

در دیگر مناطق استان زنجان نیز مردم انقلابی به همین منوال راهپیمایی را آغاز کردند.

سیل خروشان مردم زنجان از اقشار مختلف با حضور در میدان قائم شعارهای استکبار ستیز و انقلابی سرمی دهند، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "تداوم این نهضت، پیروی از امام است، دفاع از ولایت، حمایت از اسلام است"، "ایران همیشه کشور امام است،اُمُّ القُرایِ عالَمِ اسلام است"،"خامنه‌ای خمینی دیگر است،ولایتش ولایت حیدر است" . "ما همه سرباز توییم خامنه‌ای         گوش به فرمان توییم خامنه‌ای"، "فرموده‌ی رهبر بیدار ماست                                         ،اعتماد به آمریکا، باعث ذلت ماست"، "استقلال آزادی پیام انقلاب است،جمهوری اسلامی مظهر اقتدار است"، "این است ندای امت فاطمی       مرگ بر آمریکای اهریمنی"از شعارهای امروز مردم زنجان است.

 خیل جمعیت از مسیرهای مختلف به سمت میدان قائم درحال حرکت و در تلاش برای پیوستن به صفوف مردمی راهپیمایان هستند و هر لحظه به جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی افزوده می شود.
اقشار مختلف مردم اعم از نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، کشاورزان،دانشگاهیان، ورزشکاران، بازاریان، کارمندان، کارگران، روحانیون، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس هریک جلوه ای خاص به شکوه این راهپیمایی بخشیده اند.
با وجود اینکه زنجان با برودت هوا مواجه است اما سردی هوا موجب تنشده تا حضور مردم کمرنگ شود،مردم زنجان آمده اند تا جشن انقلاب را در سی و هشتمین سال،تکمیل کنند.

مردم زنجان آمده اند تا بار دیگر در حماسه ای عظیم تاریخ ساز شده و نام خود را جزء حماسه سازان تاریخ ایران ی ثبت کنند.
اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان زنجانی در محل راهپیمایی مهمترین برنامه جانبی راهپیمایی 22 بهمن در زنجان خواهد بود.
براساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان، سخنران راهپیمایی 22 بهمن در شهر زنجان حاجی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر