logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون بهداشت مجلس پس از تشکیل کابینه دولت دوازدهم:

اکنون زمان عمل به قانون برنامه ششم توسعه و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است/ از وزارتخانه‌های اقتصادی و تولیدی انتظارات زیادی داریم

اکنون-زمان-عمل-به-قانون-برنامه-ششم-توسعه-و-سیاست‌های-ابلاغی-مقام-معظم-رهبری-است-از-وزارتخانه‌های-اقتصادی-و-تولیدی-انتظارات-زیادی-داریم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به تشکیل کابینه دولت داوزدهم گفت: دولت تشکیل شد و اکنون زمان عمل به قانون برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری است.

سیدمرتضی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نمایندگان مجلس همراهی خودشان را با آقای رئیس جمهور نشان دادند و به اکثر قریب به اتفاق وزراء رای اعتماد دادند، اظهار کرد: امید است که دولت با تعامل قوی با مجلس شورای اسلامی وبا روحیه بالا و با قوت و قدرت کار خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه کارهای مهم زیادی وجود دارد که باید انجام شود، افزود: امیدواریم این تیم جدید کارایی بالائی داشته باشد چرا که شخص رئیس جمهور محترم تاکید داشتند که ما بهترین‌های ناهماهنگ را معرفی نکردیم بلکه سعی شد تا افراد هماهنگ معرفی شوند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نیز امیدواریم که بویژه تیم اقتصادی دولت با هماهنگی بیشتر به وظایف محوله به نحو احسن عمل کنند.

وی با بیان اینکه ما از وزارتخانه‌های اقتصادی و تولیدی انتظارات زیادی داریم، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی و دیگر وزارتخانه‌های مرتبط باید دست به دست هم دهند و موانع کار ،تولید ،سرمایه گذاری واشتغال را از پیش رو بردارند.

خاتمی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی آماده کمک به حل مشکلات است، عنوان کرد: باید کارها با سرعت و قوت بیشتری پیش برود.

نماینده مردم ایجرود، ماهنشان و دهستان‌های قلتوق و بوغداکندی در مجلس شورای اسلامی در مورد مهمترین اولویت‌هایی که وزارت بهداشت باید به آن توجه کند، ابراز کرد: خوشبختانه وزارت بهداشت بسترسازی خوبی را در چهار سال گذشته انجام داده و زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دسترسی مردم به خدمات بیشتر شده است، اظهار کرد: در بحث مراکز درمانی و افزایش تعداد تخت‌ها کارهای خوبی در وزارت بهداشت انجام شده و در کل اکنون زمان عمل به قوانین بالادستی ( قانون برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری) و قوانین مربوط به احکام برنامه ششم است.

وی با بیان اینکه این موارد در برنامه‌های عملیاتی وزیر بهداشت وجود دارد، گفت: امیدواریم این وزارتخانه بتواند با همراهی وکمک دولت و مجلس در مسیر اجرای برنامه ها قرار گیرد و در این صورت است که ما می‌توانیم با بهره‌وری کامل به اهداف از پیش تعیین شده نزدیک‌ ونزدیکتر شویم.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ ]
ای کاش نمایندگان استان زنجان هم می دانستند نمایندگان سایر استانها برای استانشان از وزرا برای رای دادن چه ها گرفتند نمایندگان ما برای مرم از اوضاع مجلس خبرنگاری کردند ونظریه پردازی نمودند همین است در کنارمشغولیت وکلای ما کارشناسان ما هم از استانها دیگر می آیند
فرم ارسال نظر