logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۳۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول ثبت نام و اعزام زائران حج و زیارت استان زنجان:

همه اعزام های زائران زنجانی از فرودگاه زنجان انجام می شود/30 مرداد آخرین روز پرواز

همه-اعزام-های-زائران-زنجانی-از-فرودگاه-زنجان-انجام-می-شود-30-مرداد-آخرین-روز-پرواز

مسئول ثبت نام و اعزام زائران حج و زیارت استان زنجان گفت:با توجه به هماهنگی های انجام شده، همه اعزام های زائران زنجانی از فرودگاه زنجان انجام می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عبدالحمید عالی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و با پیگیری مسئولان همه پروازهای زائران از فرودگاه زنجان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه دو پرواز در روز گذشته از این فرودگاه انجام شد، افزود: صبح امروز نیز یک پرواز بدون مشکل انجام شد، خاطرنشان کرد: دو پرواز دیگر فردا از فرودگاه زنجان انجام می شود.

مسئول ثبت نام و اعزام زائران حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: اعزام زائران زنجانی تا 30 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد و تا کنون مشکل حادی در اعزام ها وجود نداشته است.

عالی با اشاره به اینکه تا کنون مشکلی برای زائران زنجانی در مناسک حج به وجود نیامده است، گفت: طبق آخرین گزارش ها زائران زنجانی در مکان های مورد نظر اسکان یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: امسال یک هزار و 285 زائر از استان زنجان با در نظر گرفتن عوامل حج به مدینه مشرف شده اند.

این مسئول با بیان اینکه همه پروازهای زنجان مدینه قبل است، ادامه داد: امسال 10 کاروان از استان زنجان به حج اعزام شده است.

مسئول ثبت نام و اعزام زائران حج و زیارت استان زنجان بیان داشت: زائران شهرستان زنجان بیشترین آمار زائران استان را به خود اختصاص داده و شهرستان های ابهر و خدابنده در رتبه های بعدی قرار دارند.

عالی با بیان اینکه قرار بود هشت کاروان از فرودگاه زنجان و دو کاروان از فرودگاه تهران به حج اعزام شوند، گفت: مشکل اعزام حل شده و همه حجاج از فرودگاه زنجان به حج می روند.

گفتنی است،با پیگیری های مستمر درویش امیری استاندار زنجان و رایزنی های انجام شده طی ماه های اخیر با صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، سرانجام پرواز حجاج زنجانی که بدلیل پاره ای از مشکلات پروازی قرار بود از طریق فرودگاه مهرآباد و یا همدان انجام گیرد، سرانجام از فرودگاه زنجان انجام گرفت و زائران زنجانی عازم مکه شدند.

نخستین گروه زائران زنجانی در ساعت 9:30 صبح دیروز زنجان را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.

همچنین در این دوره، 8 کاروان زنجانی به همراه 50 نفر از عوامل اجرایی حج، در روزهای 28 و 29 شهریورماه از فرودگاه زنجان عازم مناسک حج خواهند شد و تمامی حاجیان زنجانی امسال مدینه قبل هستند.

در مجموع، زائران استان در قالب 10 کاروان شامل؛ 7 کاروان از زنجان، یک کاروان از قیدار، یک کاروان از ابهر و یک کاروان مشترک از ابهر و زنجان به مراسم حج ابراهیمی اعزام خواهند شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر