logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

واحد‌های معدنی امسال مورد حمایت تسهیلات دولتی قرار می‌گیرند/ شبکه‌های بانکی تسهیلات حمایتی از واحد‌های تولیدی را آغاز کنند

واحد‌های-معدنی-امسال-مورد-حمایت-تسهیلات-دولتی-قرار-می‌گیرند-شبکه‌های-بانکی-تسهیلات-حمایتی-از-واحد‌های-تولیدی-را-آغاز-کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به حمایت های تسهیلاتی دولت از واحدهای تولیدی، گفت: شبکه بانکی استان اعطای تسهیلات حمایتی واحدهای تولیدی را آغاز کند.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه طی سال جاری دولت در سه بخش اعطای تسهیلات بانکی جهت حمایت از واحدهای تولیدی را در برنامه قرار داده است، اظهار کرد: دستورالعمل مربوط به حمایت از واحدهای تولیدی ابلاغ شده و نباید زمان را برای تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی از دست بدهیم و ضروری است شبکه بانکی در این راستا فعالیت خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه دولت برای اجرای طرح رونق اقتصادی در سال جاری یک هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات بانکی پیش بینی کرده است، افزود: 10 هزار میلیارد تومان نیز جهت بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده که برای 6 هزار طرح نیمه تمام کشور توسط شبکه بانکی کشور اعطا می شود تا این واحدها مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یکی از مسائل مهم در حمایت های دولتی سال جاری را کمک به سرمایه ثابت واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: در این بخش باید انرژی بیشتری گذاشته شود چرا که امسال برای طرح های تولیدی سرمایه ثابت نیز پیش بینی شده و پرداخت می شود.

وی بر ضرورت تسریع در فعالیت های بخش صنعت و معدن استان زنجان تاکید کرد و افزود: در استان باید نسبت به آغاز و تسریع فعالیت ها اهتمام جدی انجام شود تا زمان مورد نیاز برای تحرک بخشی به حوزه صنعت استان از دست نرود.

فغفوری از قرارگیری واحدهای معدنی در زمره واحدهای مورد حمایت دولت طی سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت واحدهای معدنی در سال جاری مشمول حمایت‌های تسهیلاتی دولت می‌شوند اما در خصوص بخش کشاورزی این شرایط هنوز لحاظ نشده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر