logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه استان زنجان خبر داد

سازماندهی و شناسنامه‌دار کردن 120 گروه جهادی در زنجان/2300 نفر آموزش های فنی و حرفه ای فرا گرفتند

سازماندهی-و-شناسنامه‌دار-کردن-120-گروه-جهادی-در-زنجان-2300-نفر-آموزش-های-فنی-و-حرفه-ای-فرا-گرفتند

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: سازماندهی و شناسنامه‌دار کردن 120 گروه جهادی از برنامه های انجام شده در استان زنجان محسوب می شود.

به گزارش موج رسا;  رضا حسینی در جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی طرح هجرت 3 با اشاره به حضور 9 هزار و 613 نفر از بسیجیان در اردوهای جهادی، اظهار داشت: این افراد در عرصه­‌های فرهنگی و تبلیغی، علمی آموزشی، کشاورزی، بهداشت و سلامت خدمات لازم را ارائه کردند.

وی از حضور 100 تیم پزشکی به همراه پزشکان عمومی و متخصص در قالب طرح های جهادی خبر داد و گفت: ویزیت، مشاوره و تجویز داروی رایگان از خدمات پزشکان در روستاهای محروم استان محسوب می شود.

 جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به توزیع 70 بسته سبد غذایی در بین محرومان شهرستان زنجان و ماهنشان،خاطرنشان کرد: سازماندهی و شناسنامه‌دار کردن 120 گروه جهادی و تهیه یک هزار و 50 لباس بسیج سازندگی از فعالیت­‌های دیگر این قشر است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌­های فنی و حرفه­‌ای با همکاری جهاد کشاورزی،گفت:در این راستا 2 هزار و 300 نفر درعرصه­‌های مختلف کشاورزی و صنایع‌دستی آموزش دیدند.

حسینی با بیان اینکه مرمت و رنگ‌آمیزی 10 مدرسه در بخش قره پشتلو از خدمات این گروه ها است،ادامه داد: ساخت پل ارتباطی و تعمیر غسالخانه در روستای برون‌ده، مرمت پایگاه مقاومت در روستای تهم، تعمیر اساسی مسجد در روستای اقباغ، کمک به احداث خانه افراد محروم از دیگر اقدامات در این زمینه محسوب می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر