logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

تقویت باورهای اعتقادی و دینی از اصول صدا و سیمای مرکز زنجان است/ صدا و سیمای زنجان جزء 5 شبکه برتر در امر ترویج ایثار و شهادت

تقویت-باورهای-اعتقادی-و-دینی-از-اصول-صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان-است-صدا-و-سیمای-زنجان-جزء-5-شبکه-برتر-در-امر-ترویج-ایثار-و-شهادت

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان همواره توجه و اهتمام ویژه به تقویت باورهای اعتقادی و دینی و پاسداشت ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

به گزارش موج رسا; فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان به همراه نماینده ولی فقیه در سپاه استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.

مرتضی صفری در این دیدار اظهار داشت: امروز با توجه به بروز بحران های مهم در منطقه و نقشه ها و توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و محور مقاومت در منطقه، نقش سپاه پاسداران و بسیج در صیانت از ارزش های اسلام ناب بی بدیل و انکارناپذیر است.

وی با اشاره اینکه رسانه ملی و استانی نیز به عنوان سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم همواره دوشادوش سایر نهادهای انقلابی به ویژه سپاه و بسیج است، افزود: در پاسداشت ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون پاک شهداست،این نهاد از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نخواهد بود.

وی رویکرد رسانه استانی را در سال های اخیر توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه،عنوان کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان همواره توجه و اهتمام ویژه به تقویت باورهای اعتقادی و دینی و پاسداشت ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص حفظ روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را در اولویت برنامه سازی خود قرار داده است.

وی گفت: این نهاد و سعی کرده است تا از تمامی داشته های خود در این مسیر بهره گیری کند که در این راستا مرکز زنجان در پرداخت به این موضوعات جزء 5 شبکه استانی برتر قرار داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان نیز در این در این دیدار با اشاره به نقش بسیار موثر رسانه ملی و به ویژه استانی، گفت: ارزش های انقلابی با زبان هنر اگر بازگو شود تاثیرگذاری بیشتر و بهتری خواهد داشت .

سردار کرمی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان، فرهنگ و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند،گفت: صدا و سیما می تواند با تولید برنامه های مناسب و فاخر و با بصیرت افزایی و اطلاع رسانی هدفمند، نقش اساسی را در مقابله با هجمه های رسانه ای دنیا ایفا کند.

 وی با قدردانی از عملکرد رسانه استانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: افرادی که در رسانه فعالیت می کنند باید بدانند که فعالیت آنها بسیار مقدس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان نیز در این دیدار تصریح کرد: برای نشر ارزش های دینی و دفاع مقدس، صدا وسیما حضوری فعالانه و مخلصانه داشته است  به طوریکه با انعکاس این برنامه ها شاهد نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جدید هستیم .

حجت الاسلام متین نیز با تشکر از صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: کارکنان رسانه استانی با بهره گیری از  تفکر بسیجی، سبب ساز خلق آثار ارزشمند و ماندگاری شده اند و همسو با فرهنگ امام و انقلاب و شهدا ضمن طی مسیر رشد و تعالی، مانع از نفوذ هجمه نرم دشمن به فرهنگ اسلامی می شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر