logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۲۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

تیم اقتصادی جدید دولت انتظارات را برآورده نمی‌کند/ مردم با مشکلات عدیده اقتصادی روبرو هستند

تیم-اقتصادی-جدید-دولت-انتظارات-را-برآورده-نمی‌کند-مردم-با-مشکلات-عدیده-اقتصادی-روبرو-هستند

نماینده مردم خدابنده در مجلس در مورد تیم اقتصادی دولت دوازدهم گفت: تیم اقتصادی جدید دولت انتظارات را برآورده نمی‌کند.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه انتظارم از شخص رئیس جمهور این بود تا تیم اقتصادی بسیار قوی از تیمی که اکنون معرفی کرده داشته باشد، اظهار کرد: برای وزارت اقتصاد باید فردی قوی‌تر از گزینه پیشنهادی معرفی می‌شد.

وی با بیان اینکه کرباسیان فردی با تجربه و محترمی است، افزود: ایشان قبلا در گمرک خدمت کرده‌اند و ما نیز وضعیت واردات و قاچاق را می‌دانیم و می‌توان بر همان اساس عملکرد ایشان را مورد ارزیابی قرار داد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت اقتصاد به فردی قوی‌تر از گزینه پیشنهادی نیاز دارد، ابراز کرد: شرایط اقتصادی کشور ایجاب می‌کند که وزارت اقتصاد به فردی قوی‌تر واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم باید تیم اقتصادی منسجم و قوی داشته باشد تا بتواند بر مشکلات چیره شود، گفت: مردم با مشکلات فراوانی از جمله بیکاری جوانان، رکود، تولید و مشکلات بانکی روبرو هستند.

بیگدلی بیان کرد: حجت‌الاسلام روحانی در مورد مشکلات اقتصادی مردم قولهایی را داده‌اند و نمایندگان نیز بر اساس همان قولها به وزاری پیشنهادی رای اعتماد یا عدم اعتماد خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه مردم مطالبات به حقی دارند، خاطرنشان کرد: وقتی ما صحبت از مردم سالاری دینی می‌کنیم باید به مطالبات مردم جامه عمل پوشانده شود که در این راستا دولت وظیفه دارد تمرکز خود را بر حل مشکلات اقتصادی مردم قرار دهد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون نوبت دولت است که باید یک ترکیب کامل به مطالبات به حق مردم در مورد مشکلات اقتصادی پاسخ دهد که متاسفانه در سالهای گذشته نتوانستیم یک مدیریت قوی و کارآمد در حوزه اقتصاد داشته باشیم.

وی گفت: متاسفانه مشکلات بانکی هر روز مردم را درگیر خود کرده و این وظیفه دولت است که به این مشکلات سر و سامان دهد.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ ]
ضمن تشکر از خبرگزاری موج رسا امید است اینگونه صحبت های نمایندگان را در استان منتشر نکنند وآنها را برای اعلام نظرشان در مرجع خود موضوع راهنمایی کنند اقای نماینده موظف است این مطالب را به مسئولان امر اعلام وپیگیری نماید مردم مشکلات را بیشتر ایشان می دانند بهتر وی وهمکارانش با تکرار آنها در بین مسئله را چند برابر نکنند
فرم ارسال نظر