logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

دولت وانمود می کند که از کابینه جوان استفاده می کند

دولت-وانمود-می-کند-که-از-کابینه-جوان-استفاده-می-کند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیطرف به عنوان وزیر پیشنهادی نیز دارای سوابق نسبتا خوبی است.

علی وقف چی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در خصوص وزیر پیشنهادی دولت در خصوص وزیر نیرو، اظهار داشت: به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان زنجان با بیطرف جلسه ای برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه های استان به وی اعلام شد،ادامه داد: دوستان نظر دارند که وی سوابق نسبتا خوبی داشته و در گذشته خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیطرف برنامه های خود را در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ارائه کرد،گفت: نگاه وی به مسائل مثبت است که امیدواریم با اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی با تفاهم بیشتری بحث های استانی به ویژه در زمینه آب را با وی مرتفع کنیم.

وقف چی در خصوص عدم جوانگرایی دولت در دولت دوازدهم،گفت: آنچیزی که انتظار داشتیم بحث جوانگرایی بود که متاسفانه در این دولت تا کنون محقق نشده است.

وی بیان داشت: انتظار داشتیم دولت چند وزیر خانم هم داشته باشد که متاسفانه این خلا همچنان دیده می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت فقط با انتخاب یک چهره جوان وانمود می کند که از کابینه جوان استفاده می کند،تصریح کرد:میانگین سنی همکاران دولت بالا است.

وقف چی بیان داشت: اگر دنبال کشور و اقتصاد پویا هستیم باید از نیروهای جوان که علم به روز داشته و پاک دست ترند استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شکاف عظیمی بین مدیران و جوانان وجود دارد، افزود: به جوان ها فرصت داده نشده است تا در صحنه مدیریت حضور یابند.

این نماینده خاطرنشان کرد: شهید بهشتی معتقدند کارها را به جوانترها بسپارید هر چند که هزینه داشته باشد اما اینکه عدم جوانگرایی در دولت ها تا کی ادامه یابد جای بحث دارد.

گفتنی است،حبیب‌الله بیطرف، وزیر پیشنهادی نیرو،سیاستمدار، مدرس دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است، که هم‌اکنون بعنوان معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت ایران و رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران فعالیت می‌کند.

بیطرف فعالیت اجرایی را از سال ۱۳۵۸ با مشارکت در راه‌اندازی جهاد سازندگی آغاز کرد.

وی در فاصله سال های ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۸ استاندار یزد بود. از ابتدای سال ۱۳۶۹ تا پایان سال ۱۳۷۳ به مدت پنج سال، در سمت معاون آموزشی وزارت نیرو فعالیت داشت. بیطرف در دولت‌های هفتم و هشتم، بعنوان وزیر نیرو فعالیت می‌نمود.

 بیطرف از ابتدای سال ۱۳۶۹ تا پایان سال ۱۳۷۳ به مدت پنج سال در سمت معاونت آموزشی وزارت نیرو فعالیت داشت و همزمان به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در مراکز آموزش عالی نیز تدریس میکرد.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ ]
استان زنجان از دیرباز افراد مختلف اعم از نمایندگان مجلس مدیران کارشناسان بطور کل کسانی که اززنجان برای انجام ماموریت وبرجسته سازی استان وطرح مسایل ومطالبه به جایی می فرستد متاسفانه نظرات شان را بجای محل ماموریت در مبدا ماموریت اعلام ومنتشر می کنند آقای وقف چی با سینه باز در مجلس اعلام فرمایید چرا مردم استان به آقای روحانی کم رای دادند بلند بگویید بخاطر مشکلات بیش از دیگر استانها بوده بلند بگویید حق مردم استان زنجان مانند دیگران ادا نمی شود حق مردم را به اندازه سرمایه وهزینه شان گوش زد فرمایید این آکه بیطرف رای می آورد ونمی آورد درد زنجان نیست درد مردم زنجان شما برادران ومسئولان استان است که مسئولند به آقای بیطرف که شما او را قبول ندارید گزارش گلستانهای خیالی از ارسال کنند و از او تقدیرنامه بگیرند
فرم ارسال نظر