logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی مدیرکل بنیاد شهید زنجان؛

برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در زنجان تشریح شد/آزادگان الگوی صبر و استقامت هستند

برنامه-های-سالروز-ورود-آزادگان-به-میهن-اسلامی-در-زنجان-تشریح-شد-آزادگان-الگوی-صبر-و-استقامت-هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه های مختلف به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی،گفت: در زنجان برنامه های ویژه ای برگزار می شود.

علی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا;  با اشاره به فرا رسیدن 26 مرداد مصادف با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی،اظهار داشت:بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی را به مناسبت این روز ارزشمند در نظر گرفته است.

علی کاظمی از برگزاری یادواره‌ها در زنجان و سایر شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: يادواره شهداي آزاده دیشب از 22 شب در مسجد حضرت وليعصر ( عج) واقع در خیابان امام كوچه باشگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: مراسم زيارت عاشورا و گلباران مزار شهداي گمنام روز پنج‌شنبه 26 مرداد ماه سال جاری از  ساعت 7:30 صبح در مزار شهداي گمنام گاوازنگ با حضور ایثارگران برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به برگزاری مراسم تجليل از آزادگان،گفت: این مراسم با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران 26 مرداد ماه در محل سپاه انصارالمهدي(عج) سالن ولايت ساعت 10 صبح برگزار می شود.
کاظمی با بیان اینکه جشن سالروز ورود آزادگان ويژه خانواده آزادگان باحضور ایثارگران و رزمندگان سرافراز برگزار می شود، افزود: این مراسم در روز پنج شنبه  ساعت 20:30 در كارخانه كبريت اجرا می‌شود.
کاظمی با بیان اینکه نمازهاي جمعه این هفته با سخنراني و خاطره گويي آزادگان قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه همراه خواهد بود، اظهار کرد: ديدار جمعي از آزادگان با ائمه محترم جمعه شهرستان ها  از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه آزادگان، آزادگی را با خود به میهن آوردند، عنوان کرد: آزادگان الگوی صبر و استقامت هستند کسانی که بودن در کنار شهدا را از نزدیک لمس کرده‌اند و راویان خوبی از دوران دفاع دلیرمردان از ایران زمین محسوب می‌شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر