logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

پروژه سبزه میدان را می توان جزو کارهای مهم برجای مانده شورا تلقی کرد

-پروژه-سبزه-میدان-را-می-توان-جزو-کارهای-مهم-برجای-مانده-شورا-تلقی-کرد-

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه اگر همدلی و همفکری بیشتری مابین تصمیم گیران پروژه سبزه میدان می بود، امروز با افتخار این پروژه در زمره کارکردهای شورای چهارم قرار می گرفت، گفت: متاسفانه برعکس، هم اکنون این پروژه را می توان جزء کارهای مهم برجای مانده تلقی کرد.

به گزارش موج رسا; سعید امیدی در آخرین نطق پیش از دستور شورای شهر زنجان تحلیلی از عملکرد شورای چهارم بیان کرده و افزود: مدیریت شهری یک کار تیمی است که هر چه منسجم تر باشد به همان میزان کارایی بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه انجام حسابرسی های قانونی از عملکرد مالی شهرداری طبق قانون و بدون اشکال در زمان معین انجام شده است، تاکید کرد: شورای شهر زنجان در طی این دوره چهار ساله با دو شهردار و یک سرپرست، عملیات شهرداری را مدیریت نمود که در این موضوع مهم، ثبات نسبی در تصمیم گیری ها مشاهده می شود.

عضو شورای شهر زنجان گفت: هرچه ثبات در مدیریت شهری بیشتر باشد و شهردار زمان مناسب برای عملیاتی کردن برنامه ها داشته باشد، کارائی مجموعه شهرداری و رضایت نسبی مردم نیز می تواند بالاتر باشد.

امیدی توزیع منصفانه بودجه در شهر را از جمله اقدامات مهم شورا بر شمرده و تاکید کرد: خصوصا منطقه بی سیم و کلیه محلات واقع در ضلع جنوبی خیابان امام حد فاصل بلوار استقلال تا میدان هنرستان و همچنین سایر محلات واقع شده در بافت فرسوده شهری نیازمند توجه بیشتری هستند.

وی با اشاره به وجود برخی حاشیه ها و تعارضات در این دوره از شورای شهر گفت: در مجوع در مقایسه با بعضی از ادوار گذشته و سایر شهرها، مسائل حاشیه ای با همدلی، مدیریت و کنترل شد.

عضو شورای شهر زنجان بالا بودن اختلاف نظر  و دیدگاه بین اعضای شورا و مراجع تایید مصوبات را در برخی مقاطع کاری، از جمله آسیب های این دوره از شوراء بر شمرد.

امیدی با بیان اینکه این اختلافات سرعت کار و اقدامات را تحت تاثیر قرار می داد، تصریح کرد: باید منتخبان شورای پنجم تمهیدی داشته باشند تا شورای جدید دچار این نقیصه نباشد.

وی با بیان اینکه اگر همدلی و همفکری بیشتری مابین تصمیم گیران پروژه سبزه میدان می بود، امروز با افتخار این پروژه در زمره کارکردهای شورای چهارم قرار می گرفت، گفت: متاسفانه برعکس، هم اکنون این پروژه را می توان جزء کارهای مهم برجای مانده تلقی کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر