logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۲۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان:

حفظ سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی مهم ترین رسالت فرهنگی است

حفظ-سبک-زندگی-ایرانی-ـ-اسلامی-مهم-ترین-رسالت-فرهنگی-است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: حفظ سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی  در مقابل تهاجم فرهنگی بیگانگان را مهم ترین رسالت اجتماعی فرهنگی محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری  در جلسه اتاق فکر با اشاره به ظهور رسانه های جدید در عرصه اطلاع رسانی گفت: برای ماندن در این رقابت حساس بروز بودن در اولویت کاری شبکه اشراق است.

صفری با تشریح رو به رشد کاربران شبکه های اجتماعی و مجازی در جهان و فضای حاکم بر آنها افزود: امروز کسانی که با لابی صهیونیستی و با دیدگاههای صرفا سیاسی بدنبال ذائقه سازی برای مخاطبان خود هستند کمترین آسیب آنها بمباران اطلاعاتی سوگیرانه و برهم زدن آرامش عمومی مردم است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان حفظ سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی  در مقابل تهاجم فرهنگی بیگانگان را مهم ترین رسالت اجتماعی فرهنگی شبکه اشراق دانست.

مبحث جلسه  اتاق فکر مرکز زنجان به تبادل نظر در خصوص تحولات رسانه ای جدید و آینده نگری در نگه داشت و افزایش مخاطبان صدا و سیمای مرکز زنجان اختصاص داشت .در این جلسه بر تلاش برنامه سازان رسانه استانی برای تبدیل آن به رسانه مرجع در راه اثر گذاری و کارآمدی پیام تاکید شد.

 ایجاد سیستم تعامل خلاقانه با شهروندان، به کار گیری تکنیک های کمی و کیفی مبتنی  بر پژوهش  برای حفظ وافزایش مخاطبان از دیگر مباحث این جلسه بود.

در این جلسه اساتیدی از دانشگاههای زنجان و آزاد اسلامی به عنوان کارشناس دعوت شده بودند که هر یک به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتخاقات خود پرداختند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر