logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

مردمی باید در دفاع فرهنگی حاضر شویم/ ضرورت ساماندهی فضای مجازی

مردمی-باید-در-دفاع-فرهنگی-حاضر-شویم-ضرورت-ساماندهی-فضای-مجازی-

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: با بیان اینکه مثل دوران دفاع مقدس باید مردمی در دفاع فرهنگی حاضر شویم.

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری در مراسم جشن روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان زنجان،اظهار داشت:  برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر امروز تبدیل به محمل خوب برای تولید آثار ارزشی و انقلابی شده است و امسال هم با رشد چشمگیری در دریافت آثار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در مقابل جبهه فرهنگی و جنگ نرم دشمن چاره ای جز ایجاد جبهه فرهنگی واحد نداریم، افزود: این جبهه موجب افزایش هم افزایی و اثر گذاری فعالیت ها می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه مثل دوران دفاع مقدس باید مردمی در دفاع فرهنگی حاضر شویم، افزود: اصحاب رسانه اگر نتوانند مردم را در صف خود قرار داده و مردم متوجه فضای موجود و شرایط نکنیم، موفقیتی حاصل نمی شود.

صفری با اشاره به اینکه در  شرایط و فضای خاص جنگ رسانه ای مخاطب با بمباران شدید اطلاعاتی مواجه است،افزود: به دلیل آمار بالای اخبار، مخاطب وقت تجزیه و تحلیل ندارد.

وی برضرورت افزایش سواد رسانه ای مردم در مقابل جبهه جنگ نرم دشمن تاکید کرد و گفت: امروز بالای 90 درصد اطلاعاتی که دریافت می کنیم، اطلاعاتی است که به آنها نیاز نداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ساماندهی فضای مجازی را یکی از ضروریات جامعه امروز دانست و گفت:جنگ نرم برای از بین بردن باورها و اعتقادات دنبال می شود که باید در این زمینه هوشیار بود.

صفری با بیان اینکه به دلیل دیر بازده بودن فعالیت های فرهنگی، عملا بودجه ای اختصاص نمی یابد،گفت: در این حوزه باید فکر جدی شود تا در مقابل هجمه های دشمنان ایستاد.

وی گفت: فضای رسانه ای استان زنجان مطلوب و رسانه های استان در زمینه هایی اقتصاد مقاومتی و مسائل اجتماعی خوب عمل می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر