logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۱۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
گزارش تصویری/

روستای زیارت در فصل خرما پزان/تصاویر

روستای-زیارت-در-فصل-خرما-پزان-تصاویر

زیارت روستای کوچکی از توابع بخش فین شهرستان بندرعباس است که با طبیعتی زیبا در 80 کیلومتری شهر بندرعباس واقع شده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ زیارت روستای کوچکی از توابع بخش فین شهرستان بندرعباس،مرکز استان هرمزگان است که در محور اصلی بندرعباس - سیرجان قرار دارد.

این روستا در 80 کیلومتری شهر بندرعباس واقع شده است، که جمعیتی بالغ بر 379 نفر شامل43 خانوار در آن ساکن است.  خرما محصول اصلی این روستا است، علاوه بر این محصول، گندم، جو و سبزیجات هم کشت می‌شود.
درختان مرکبات هم به صورت پراکنده در این روستا وجود دارند که بر خلاف درخت خرما، همیشه قابل برداشت نیست، دلیل آن هم کم آبی و گرمای بیش از حد در این روستاست که چندسالی برداشت محصولات را نسبت به گذشته کمرنگ تر کرده است.
 
 

 

انتهای پیام/

منبع خبر: راه دانا

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ]
مه بعنوان یکی از اهالی ای منطقه [یکی از روستا های اطراف زیارت]خیلی خوشحالم که ی همچین طبیعت بِکری مهستن..... و همچنین در کنار ای روستا زیبا کوه استوار و پایدار مُستُکوه (مشت کوه) وجود ایشستن....... ارادتمند شما سینا کوهساری
[ نام : ] [ ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ]
مه بعنوان یکی از اهالی ای منطقه (یکی از روستا های اطراف زیارت)خیلی خوشحالم که ی همچین طبیعت بِکری مُهستن.... و همچنین در کنار ای روستای زیبا کوه استوار و پایدار مُستُکوه (مشت کوه) وجود ایشستن...... ارادتمند شما سینا کوهساری
فرم ارسال نظر