logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در زنجان انجام شد؛

آغاز برنامه های زیر سایه خورشید در پایتخت شور و شعور حسینی/ حضور خدام موجب ترویج فرهنگ رضوی است

آغاز-برنامه-های-زیر-سایه-خورشید-در-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-حضور-خدام-موجب-ترویج-فرهنگ-رضوی-است

با دیدار خدام رضوی از نماینده ولی فقیه در استان زنجان، برنامه های زیر سایه خورشید در زنجان آغاز شد.

به گزارش موج رسا; 

برنامه های زیرسایه خورشید به مناسبت دهه کرامت و میلاد پرنور حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با حضور خدام رضوی در زنجان با دیدار خدام با نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان آغاز شد.

آیت ‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار با خادمان حرم مطهر رضوی حضور خدام حرم امام رضا (ع) در شهرهای مختلف کشور را موجب ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: سفر خدام به استان ‌های مختلف برکات بسیاری را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه حضور خادمین موجب نشر سیره رضوی می‌ شود،گفت: باید از این فرصت برای اجرای برنامه های تاثیرگذار استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان دهه کرامت را فرصت مناسبی برای ترویج سیره رضوی دانست و خاطرنشان کرد: جشن‌ های رضوی برنامه‌ تاثیرگذاری است که موجب آشنایی مردم با سیره اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام رضا (ع) می شود.

گفتنی است،خادمان رضوی از امروز تا سیزدهم مردادماه در زنجان حضور دارند.

امروز خادمان حرم رضوی در ادامه حضور خود در زنجان به گلزار شهدا رفته و با آرمان‌ های شهدا تجدید میثاق کردند. دبیر فرهنگی جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان در حاشیه این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا، حضور در بیمارستان ولی عصر (عج) برنامه امروز خادمان رضوی در زنجان است.

االه ورن با اشاره به حضور خدام رضوی در خانه کودکان بی ‌سرپرست، گفت: حضور در زندان مرکزی و مسجد حضرت فاطمه ‌الزهرای کوی فاطمیه برنامه ‌های خادمان حرم رضوی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه فردا نیز خادمان در شهرستان خدابنده حضور یافته و در برنامه‌ های مختلف شرکت می کنند،بیان داشت:دیدار با امام جمعه خدابنده، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهید، حضور در چند روستا از برنامه ‌های خادمان در شهرستان خدابنده است.

دبیر فرهنگی جشن‌ های زیر سایه خورشید در زنجان گفت: حضور در جشن میلاد امام رضا (ع) در حسینیه عاشقان ثارالله و حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان خدابنده برنامه روز دوازدهم خادمان است.

الله ورن یادآور شد: حضور در دعای ندبه در مسجد آقا سید دروازه رشت، حضور در نماز جمعه، حضور در بیت‌الرقیه (س) از برنامه‌ های روز سیزدهم خادمان حرم مطهر رضوی در سفر به زنجان است.

گفتنی است، جشن‌های زیر سایه خورشید هر سال همزمان با دهه کرامت با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در زنجان برگزار می ‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر