logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۰۶۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معضل صف‌های طولانی نان در نانوایی‌های شهر دندی:

مسئولان تدابیر لازم در خصوص نانوایی‌ها را به صورت عملی اتخاذ کنند

مسئولان-تدابیر-لازم-در-خصوص-نانوایی‌ها-را-به-صورت-عملی-اتخاذ-کنند
برخی از روستائیان هم آرد خام تحویل می‌گیرند و هم نان مورد نیاز خود را از واحدهای نانوایی در شهر تامین می‌کنند بنابراین لازم است مسئولین شهرستان و دستگاه‌های نظارتی ذیربط مدیریت و تدابیر لازم و کافی را به صورت عملی، نه کاغذی و نامه‌ای در این مورد اتخاذ کنند.

به گزارش موج رسا; مخاطبان پایگاه خبری موج‌رسا از شلوغی نانوایی‌ها در شهر دندی ماهنشان انتقاد کرده و گفته بودند که در شهر دندی اگر شخصی بخواهد از نانوایی‌ها نان تازه بخرد باید همانند دهه ۶۰، حتما صبح زود مراجعه و در صف دریافت نان قرار بگیرد و اگر موفق به این امر نشود مجبور است نان را سوپر مارکت با قیمت گران خرید کند.

از سویی دیگر جمعیت شهر دندی حدود ۶ هزار نفر است و سهمیه‌ی آرد تعلق گرفته برای این میزان جمعیت مصوب شده، اما عملا ده‌ها روستا نان مورد نیاز خود را از نانوایی‌های شهر دندی تهیه می‌کنند. که متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های مکرر اقدام جدی و عملی در این خصوص صورت نگرفته و مشکل مربوطه مرتفع نشده است.

در این راستا خبرنگار موج‌رسا موضوع را از ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان پیگیر شد.

زمانی در این راستا اظهار داشت: با توجه اظهارات مطرح شده، باید این نکته ذکر شود که واحدهای نانوایی شهر دندی فقط مجاز به توزیع نان به اهالی شهر بوده و حق فروش نان به ۱۰ یا ۲۰ روستا را ندارند، چرا که روستاهای فاقد نانوایی آرد خام روستایی دریافت می‌کنند.

وی افزود: برخی از روستائیان هم آرد خام تحویل می‌گیرند و هم نان مورد نیاز خود را از واحدهای نانوایی در شهر تامین می‌نمایند و بنابراین لازم است مسئولین محترم شهرستان و دستگاه‌های نظارتی ذیربط مدیریت و تدابیر لازم و کافی را به صورت عملی و نه نامه‌ای و کاغذی در این مورد اتخاذ نمایند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر