logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان:

بازار میوه زنجان کساد است/ ضرورت نظارت بر بازار میوه

بازار-میوه-زنجان-کساد-است-ضرورت-نظارت-بر-بازار-میوه-

رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان گفت:در حال حاضر بازار میوه و تره بار زنجان با مشکل کساد در بازار مواجه است.

سید مرتضی هاشمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در حال حاضر بازار میوه در استان زنجان به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در کساد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم با کاهش قدرت خرید مواجه هستند،خاطرنشان کرد: تولید کننده میوه نیز بسیار افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت پیاز افزایش چشمگیری داشته است،تصریح کرد: پیاز در میدان بین 3 هزار تا 3 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.

هاشمی قیمت گوجه فرنگی را یک هزار و 200 تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که قیمت این محصول در هفته گذشته 600 تومان بود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان با بیان اینکه قیمت خیار درجه یک نیز یک هزار و 200 تومان است، گفت:قیمت خیار افزایشی نداشته است.

هاشمی با اشاره به قیمت 2 هزار تا 3 هزار تومانی هلو در میدان تره بار،گفت: خربزه نیز بین 500 تا یک هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

وی گفت: قیمت هندوانه نیز در میدان تره و بار بین 300 تا 350 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان قیمت توت فرنگی گلخانه ای را 5 هزار و 500 تا 6 هزار تومان اعلام کرد و گفت: توت فرنگی عرضه شده گلخانه ای است.

هاشمی بر ضرورت نظارت بر بازار میوه تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی واحدها اقدام به افزایش قیمت برخی محصولات می کنند که درست نیست.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر