logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۰۴۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

عملیات بیت‌المقدس نقطه عطف در هشت سال دفاع مقدس است

عملیات-بیت‌المقدس-نقطه-عطف-در-هشت-سال-دفاع-مقدس-است
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در ویژه برنامه بزرگداشت سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهرارزش و اهمیتی به اندازه تمام جنگ دارد گفت: عملیات بیت المقدس نقطه عطف در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش موج رسا; سید شمس الدین موسوی با بیان اینکه تدوین و خاطره شهدا و ایثارگران از جمله اقدامات سازمان حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان است اظهار کرد: حوادث برجسته دفاع مقدس باید در کتب‌های درسی، در دانشگاه‌ها و مدارس منعکس شود.

وی افزود: تدوین و نگارش 60 عنوان کتاب و 20 عنوان کتاب صوتی و همچنین پیگیری اسناد دفاع مقدس مربوط به شهدا، کتاب‌های قدیمی درسپاه و بنیاد شهید و سایر ارگان‌ها در سال 1401 انجام شده و ادامه خواهد داشت.

مدیر‌کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: پروژه ساخت موزه دفاع مقدس استان زنجان 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در هفته دفاع مقدس بخش اداری، منابع و آمفی تاتر آن به بهره برداری خواهد رسید.

موسوی افزود: از همه شهدای روحانی مصاحبه به عمل آمده و اسناد آنها جمع آوری شده است با 70 درصد ایثارگران مصاحبه و خاطرات آنها تالیف شده است.

وی تاکید کرد: حوادث بر جسته دفاع مقدس باید درکتب‌های درسی و دانشگاهی منعکس شود در سال 1402 شصت و دو کلاس دفاع مقدس فعالیت می‌کنند که در 37 مرکز این دروس تدریس می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ابراز کرد:  40 پروژه علمی مرتبط با دفاع مقدس و کسر خدمت برای دانشجویان ارشد با دفاع 3 تا 9 ماه در صورت ملی شدن پروژه کسر تمام خدمت صوت می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر