logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۰۴۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

قدرت ایمان عامل اصلی در آزاد سازی خرمشهر است

قدرت-ایمان-عامل-اصلی-در-آزاد-سازی-خرمشهر-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه طبق ارزیابی‌های انجام شده ریشه جنگ جهل مردم است گفت: قدرت ایمان عامل اصلی در آزاد سازی خرمشهر است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در ویژه برنامه بزرگداشت سالروز آزاد سازی و فتح خرمشهر با بیان اینکه قدرت بازدارندگی باید بیش از قدرت ویرانگر باشد اظهار کرد: ایمان یک عامل قوی در برابر بازدارندگی می‌باشد.

وی افزود: علم در جامعه زمانی افزایش پیدا می‌کند که دانش مردم در بالا رود زمانی که آگاهی مردم بالا رود جنگی اتفاق نمی‌افتد در جنگ جهانی دوم قدرت تخریب و تلفات بیشتر بوده است در نتیجه این نظریه رد شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان عنوان کرد: زمانی که قدرت بشر افزایش یافت در سایه علم و دانش اسلحه‌ها کشنده‌تر وارد عرصه شد.

آیت الله خاتمی گفت: علم باید جهت‌دار باشد تا دنیا به وسیله آن اداره و مدیریت شود علم قابل تعطیل نمی‌باشد و یکی از ابزارهای مهم در زمینه علم داشتن وجدان است.

وی تصریح کرد: ایمان، اعتقاد و شجاعت رزمندگان موجب پیروزی آنها در جبهه‌های حق علیه باطل شد زمانی که رزمندگان عازم جنگ شدند می‌دانستند و آگاه بودند که برگشتی در کار نیست ولی با این حال دلیرانه جنگیدند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: داشتن ایمان یک عامل قوی در بازدارندگی است رزمندگان در طول جنگ هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های فراوان از خود نشان دادند و متاسفانه اقدامات شهدا باید شناسانده و تبیین شوند.

آیت الله خاتمی ابراز کرد: بسیار از رزمندگان هستند که پس از گذشت سال‌ها همچنان ناشناس هستند در دوران جنگ جمعیت ایران 30 میلیون نفر بود ولی حال 08 میلیون نفر می‌باشد.

وی تاکید کرد: باید در نظر داشت 50 میلیون نفر از جمعیت ایران  دوران جنگ و پیش از انقلاب را ندیده و تجربه نداشتند باید به آنها اقدامات شناسانده و تبیین شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر