logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۰۴۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور خبر داد:

اعلام جزئیات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در هفته آینده

اعلام-جزئیات-واگذاری-دو-باشگاه-استقلال-و-پرسپولیس-در-هفته-آینده-
معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: مسیر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اتفاق خواهد افتاد و جزئیات آن هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش موج رسا; حسین قربانزاده، معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در جمع خبرنگاران استان زنجان در جریان بازدید از پروژه‌ نیمه کاره ورزشی زنجان اظهار داشت: فکر درستی از بهره‌وری دارایی‌ها در استان زنجان از جمله پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری انجام نشده است و سالیان درازی رها شده است و نشان می‌دهد تدبیر درستی در خصوص تامین منابع این پروژه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه منتظر ماندن برای تخصیص بودجه نیز امکان‌پذیر نیست گفت: برای مولد‌سازی باید سراغ دارایی‌های غیر مولد رفت.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور با بیان اینکه مسیر مولد‌سازی دارای گام‌هایی است اذعان کرد: در زمان حاضر یک هزار و ۲۵۰ دارایی مازاد در سطح کشور تصویب شده است که در مسیر مولدسازی سازی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از مزایای این مولدسازی‌ها همه مردم استفاده خواهند کرد و در معیشت مردم نیز با ایجاد اشتغال، تولید، کاهش تورم تاثیر مثبت خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر