logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۰۴۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

گیت‌های مرز مهران برای زوار اربعین افزایش می‌یابند

گیت‌های-مرز-مهران-برای-زوار-اربعین-افزایش-می‌یابند-
وزیر کشور در جلسه ستاد اربعین در مرز مهران گفت: برای تسهیل در تردد زوار در مرز مهران گیت‌های تردد بیشتر می‌شوند.

به گزارش موج رسا; احمد وحیدی وزیر کشور در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان ایلام، در نشست ستاد اربعین استان که در شهرستان مهران برگزار شد، گفت: با توجه به فرصت کم برای تکمیل پروژه‌های اربعین، مانعی برای ترک تشریفات پروژه‌های خاص اربعین وجود ندارد و این دستورالعمل به زودی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: امسال بنا داریم زوار پشت مرزها معطل نشوند، که در این راستا افزایش درب‌های ورود و خروج در مرز در دستور کار است.

 وزیر کشور خاطرنشان کرد: پارکینگ اربعین مهران باید ساماندهی شود تا در ایام اربعین مردم با مشکل مواجه نشوند، همچنین در ساماندهی پارکینگ‌ها باید همه جوانب از جمله بیمه وسایل نقلیه و وجود ماشین آتش نشانی در پارکینگ‌ها دیده شود.

وحیدی بیان داشت: اربعین یک کنگره مردمی است و بخشی قابل توجهی از دست اندارکاران برگزاری کنگره اربعین، گروه‌های مردمی هستند و با وجود اهتمام این عزیزان است که هر سال این کنگره بزرگ به نحوه احسن برگزار می‌شود.

این مقام مسوول تاکید کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از فضاهای در اختیار برای اسکان زوار در ایام اربعین استفاده کنند و از امروز همه دستگاه ها با تمامی توان باید برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین آماده شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر