logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۰۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه در گفتگو با موج رسا:

قصاص عاملان جنایت در اصفهان باید در ملع عام انجام شود

قصاص-عاملان-جنایت-در-اصفهان-باید-در-ملع-عام-انجام-شود
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ضرورت برخورد جدی با عاملان جنایت در اصفهان امری جدی می‌باشد گفت: قصاص عاملان جنایت در اصفهان باید در ملع عام صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه دلایل مختلفی پشت پرده مخالفت از عاملین جنایات در اصفهان وجود دارد اظهار کرد: قوه قضائیه باید با هنجار شکنان در جامعه و قاتلان جانی برخورد جدی داشته باشد.

وی گفت: امروزه شاهد شهادت افراد بی‌گناه در جامعه به دست افراد شرور هستیم افرادی مامور به خطر انداختن جان مردم هستند و از کشتار و شکنجه افراد ترسی ندارند.

امام جمعه سلطانیه عنوان کرد: زمانی که خون یک بی‌گناه در دفاع از مملکت در برخورد با اشرار شرور به زمین ریخته می‌شود و عاملین جنایت از صحنه مذکور اقدام به فیلم برداری می‌کنند این خود نوعی بی تفاوتی به قانون و دست کم گرفتن آن به شمار می‌آید.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: برخورد با افرادی که موجب ناهنجاری‌  در جامعه شده و باعث تخریب ارزش‌های اسلامی، دینی اعتقادی و اسلامی مردم شوند امری لازم و مهم است.

وی اذعان کرد: برخورد قاطعانه قوه قضائیه در مسائلی مانند جنایتکاران اصفهان نشانه تدبیر به جا می‌باشد تدبیری که اگر به آن توجه نشود باعث بروز ناامنی در جامعه خواهد شد.

امام جمعه سلطانیه ادامه داد: افرادی که دم از حمایت حقوق بشر می‌زنند چرا در برخورد با جنایتکاران اصفهان سکوت اختیار کرده‌اند؟

حجت الاسلام حسینی نسب تاکید کرد: اختلال گران در نظام و امنیت جامعه و افرادی که طی این اقدام خطرناک در اصفهان مرتکب جنایت شده‌اند باید محکوم شده و مجازات شوند تاکید قرآن بر عوامل قتل و کشتار در جامعه قصاص است.

وی عنوان کرد: افرادی در داخل کشور همسو با افراد جنایتکار قدم برداشته و به نوعی مخالف نظام و ارزش‌های اخلاقی در آن هستند و با احکام دین و حدود الهی مشکل دارند با قاتلین برابر هستند.

امام جمعه سلطانیه اضافه کرد: هر اقدامی که باعث به خطر افتادن امنیت مردم در جامعه شود نوعی ضد حقوق بشر تلقی شده و عواقب سختی در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسینی نسب اذعان کرد: باید در اجرای قوانینی مانند قتل و جنایت، عاملین این امر را به محل وقوع حادثه برده و در آنجا در ملع عام به دار مجازات آویخته شوند.

وی افزود: افرادی که بعد از بحث تحریم و اغتشاشات اخیر در کشور نتوانسته‌اند به هدف شیطانی و پلید خود برسند این بار درباره جنایتکاران اصفهان اظهار نظر کرده و سنگ جنایتکاران را به سینه می‌زنند.

امام جمعه سلطانیه تصریح کرد: آنها همان‌هایی هستند که در آبان ماه در جریان اغتشاشات اخیر در کشور برای حقوق زنان در جامعه نگران بودند.

حجت‌الاسلام حسینی نسب عنوان کرد: مقام معظم رهبری مدظله عالی دستگاه قضایی را پناهگاه مردم معرفی نموده و عنوان کردند که دستگاه قضایی یک کشور مکانی است که مردم می‌توانند حق خود را مطالبه کنند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر