logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۰۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 216 زرهی استان زنجان در گفتگو با موج رسا :

رعایت حجاب در جامعه باعث تحکیم بنیان نظام خانواده می‌شود

رعایت-حجاب-در-جامعه-باعث-تحکیم-بنیان-نظام-خانواده-می‌شود
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 216 زرهی استان زنجان با بیان اینکه رعلایت حجاب در جامعه امری مهم است گفت: رعایت حجاب در جامعه باعث تحکیم نظام خانواده می‌شود.

حجت الاسلام علی محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه لزوم پوشیدگی زن در جامعه در برابر مرد بیگانه امری مهم به شمار می‌آید اظهار کرد: در قرآن کتاب آسمانی بارها به مسئله لزوم حجاب اشاره شده است.

وی افزود: زمانی که در کشوری قانون برای پوشش تعیین شود باید به قانون منعقد شده توجه داشت و به آن احترام گذاشت چرا که رعایت قانون در جامعه باعث آرامش انسان می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 216 زرهی استان زنجان عنوان کرد: با توجه به این امر که رعایت حجاب اسلامی در جامعه باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود عدم رعایت آن نیز مشکلاتی را برای جامعه در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام محمدی گفت: نهاد خانواده در جامعه یکی از نهادهای اساسی در تربیت فرزندان است و اولین بخش از زندگی هر فرد مربوط به خانواده آن فرد می‌باشد.

وی عنوان کرد: خانواده کوچکترین واحد اجتماعی است که باعث رشد و پرورش کودک می‌شود خانواده، افرادی را تربیت می‌کنند که در آینده عهده‌دار مسئولیت‌های سنگین در جامعه است.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 216 زرهی استان زنجان تصریح کرد: نظام خانواده و کانون گرم خانواده تربیت گاه نخست برای انسان محسوب می‌شود زمانی که در محیط خانواده این نهاد مهم کوتاهی صورت گیرد فرد در جامعه نیز دچار مشکل خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی  ابراز کرد: آسیب‌های اجتماعی همه در بر گیرنده رفتار نادرست خانواده با فرزند و رفتار نادرست فرزند با اجتماع و محیط پیرامون است.

وی اذعان کرد: باید در نظر داشت در جامعه هر قانونی وضع شود برای بهتر ظاهر شدن در جامعه می‌باشد و رعایت حجاب یک مقوله مهم در جامعه است.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 216 زرهی استان زنجان عنوان کرد: زمانی که زنان در جامعه با پوشش مناسب و یکسان ظاهر شوند آرامش در جامعه حاکم خواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 216 زرهی استان زنجان عنوان کرد: مقوله حجاب ۱۰۰ درصد محدودیت در جامعه را شامل نمی‌شود ولی متاسفانه عده‌ای بر این باورند که حجاب یعنی محدودیت حضور در جامعه و در تنگ نا قرار گرفتن که این نوع نگرش برای حجاب منطقی نیست. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر