logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۰۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

پای صحبت خانواده شهیدی که جانش را در راه امنیت فدا کرد

پای-صحبت-خانواده-شهیدی-که-جانش-را-در-راه-امنیت-فدا-کرد
شهید مهدی هادی، شهید امنیت اقتصادی استان زنجان که شغل معلمی را رها کرد و قدم در عرضه حفظ امنیت استان و کشورش گذاشت و در این راه نیز جانش را فدای کشور کرد.

به گزارش موج رسا; این روزها کوچه پس کوچه های شهرمان بوی دل انگیزی به مشام می رسد. صحبتی از اسلحه و تانک نیست.

بوی خوش شهادت و غیرت مردی در جای جای شهر احساس می‌شود.

عطر دلنشین امنیت شهر برخواسته از خون همین شهیدان است.

شهیدانی همچون مهدی هادی که هادیان غیرت و ایجاد امنیت هستند.

سالیان دور جبهه جنگ مسیر زیبای شهادت بود ولی این روزها عده‌ای جوان ثابت می‌کنند که می‌توان در قلب شهری کوچک برای حفظ امنیت، جان دهند و شهرشان را میزبان شهادتشان کنند.

جوانان ما همان جوان‌های ۸ سال دفاع مقدس هستند. همان غیرت، همان مردانگی، همان شجاعت در دل‌هایشان موج می‌زند تنها لباس رزم شان، میدان جنگ شان رنگ دیگری گرفته و دشمنشان دیگر پشت تانک و اسلحه نیست اینبار دشمن اقتصاد کشورش را هدف گرفته است. ولی قدرت شجاعت سربازان ما به هر هدفی غلبه دارد.

شهیدی که خود را سرباز امام زمان می‌دانست و از عاشقان مکتب سلیمانی هاست، با ایثار و عشق به وطن، لباس رزم را به لباس معلمی ترجیح داد و با عشق چراغ مکتب سلیمانی‌ها را روشن نگه داشت و معلم شهادت این روز‌های شهرمان شد.

عشق به شهادت از گوشه به گوشه این خانه و زندگی احساس می‌شود، عشقی که همه خانواده متوجه آن بودند... آن‌طور که پدر روایت می‌کند، شهید هادی؛ خود را سرباز امام زمان می‌دانست، سرسختانه عاشق سردار سلیمانی و منش او بود.

و اما همسر این شهید بزرگوار نیز روایت مشابهی دارد؛ شهادت از آرزو‌های شهید هادی بود و همواره از شهادت خود می‌گفت تا این که به آرزویش رسید.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر