logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۰۲۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان خبرداد

تاثیر حواشی در تایید یا رد صلاحیت کاندید‌های احتمالی نمایندگی مجلس

تاثیر-حواشی-در-تایید-یا-رد-صلاحیت-کاندید‌های-احتمالی-نمایندگی-مجلس
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان با بیان اينکه تمام افرادی که برای حضور در انتخابات کاندید می‌شوند قطعا مورد بررسی صلاحیت قرار خواهند گرفت گفت: تمام حواشی برای کاندید‌هایی که در دوره‌های گذشته نماینده بوده‌اند و در طول دوره نمایندگی نیز حواشی داشتند، مورد توجه قرار می‌گیرد.

محمد‌جواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه فعلا تقویم زمان ثبت نام کاندید‌های احتمالی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از طریق وزارت کشور اعلام نشده است، اظهار داشت: احتمالا اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ماه زمان ثبت‌نام کاندید‌ها و زمان برگزاری انتخابات اعلام شود.

وی افزود: ‌داوطلبانی که در ادوار گذشته به عنوان نماینده مردم در مجلس حضور داشتند اگر دوباره کاندید انتخابات پیشرو شوند در راستای تایید یا رد صلاحیت مورد نظارت قرار می‌گیرند. 

دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی نمایندگان در طول خدمت خود برخی رانت‌ها و حاشیه‌هایی را ایجاد کرده‌اند آیا دوباره امکان تایید صلاحیت هست یا خیر؟ گفت: تمام افرادی که برای حضور در انتخابات کاندید شود قطعا مورد بررسی صلاحیت قرار خواهید گرفت و تمام حواشی ایجاد شده برای کاندید‌هایی که قبل نماینده بوده‌اند و در طول دوره نمایندگی حواشی داشتند، قطعا مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر