logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۰۲۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفتگو با موج‌رسا:

فرمانده انتظامی و قوه قضائیه باید اقتدار کشور را به خائنین داخلی نشان دهند

فرمانده-انتظامی-و-قوه-قضائیه-باید-اقتدار-کشور-را-به-خائنین-داخلی-نشان-دهند
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: درخواست صریح ما از فرمانده نیروی انتظامی و قوه قضائیه این است که بُعد اقتدار کشور برای خائنین داخلی نمایش داده شود و مانع از ادامه هنجارشکنی‌ها در کشور شود.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اتفاقی به خطا در فضای مجازی با عنوان سلبریتی به راه افتاده است، اما سلبریتی بدون پشتوانه مالی و اقتصادی معنا ندارد چراکه سلبریتی کسی است که به شبکه فاسد مالی متصل است و از روش‌های فاسد در حال درآمد است و از سلبریتی بودن، رسانه‌ای بودن و مشهور بودن خود در حال سو استفاده است تا یک جریان ناسالم را تشویق، تبلیغ و ترغیب کند.

وی افزود: تعداد این چنین افرادی در کشور کم است اما هنرمندان معروف که برای کشور زحمت زیادی کشیده‌اند بالا است، ممکن است گاهی خطاهایی نیز داشته باشند اما این هنرمندان تحت تاثیر جو روانی قرار می‌گیرند. جنس هنرمند انسان حساس با روحیه لطیف است از این رو اطلاعات و اخبار خطا خیلی زود تاثیرگذار بر این افراد می‌باشد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه اتفاقا زمانی که برخی سلبریتی‌های ناسالم اطلاعات را به دروغ در جامعه نشر می‌دهند سایر سلبریتی‌ها نیز متاثر شده و راه این افراد را ادامه می‌دهند اما باید از هم تفکیک شوند، گفت: واقعیت این است که باید اطلاعات سالم به این افراد دهیم و مسئله را تبیین نماییم، تقریبا مطمئنم اگر این افراد اطلاعات صحیح داشته باشند در کنار مردم قرار می‌گیرند چراکه مردم‌دوست هستند و تمام زندگی این‌ها با مردم و برای مردم است و زمانی که احساس می‌کنند برخی مردم جامعه در یک طرف هستند نیز در همان سو قرار می‌گیرند غافل از اینکه عموم مردم در سوی دیگر در محلی که حق‌خواهی و منافع ملی و وطن دوستی قرار دارد؛ ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: هیچ‌گاه یک هنرمند اقدامی و رفتاری ضد منافع ملی، کشور و وطن خود انجام نمی‌دهد. چراکه یک هنرمند سالم وطن دوست است و وطن فروش نیست.

حجت‌الاسلام باقری اذعان کرد: در ایام گذشته همان‌طور که شاهد بودیم تعدادی از هنرمندان به خطا رفتند و به کشور، بزرگان مملکت، قهرمانان خود بی‌اعتنایی کردند. اما آیا این اقدام از قصد بود؟ نه! بلکه به دلیل اطلاعات غلط بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن این است که هنرمندان مسیر خطا را رفته و بین این قشر و مردم جدایی رخ دهد، اذعان کرد: اما تعدادی از سلبریتی‌ها وطن و کشور، خاک و هویت خود را می‌فروشند و برایشان جان و خون هموطنانشان مهم نیست.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در ادامه با بیان اینکه شهید الداغی مورد کم محبتی برخی سلبریتی‌ها قرار گرفت، گفت: سلبریتی‌های خائن فضاهایی را ایجاد کرده‌اند که بقیه سلبریتی‌ها نمی‌دانند چه اقدامی انجام دهند؛ قطعا اگر اقدام شهید الداغی و علت آن را به درستی می‌شناختند واکنش نشان می‌دادند. اما امیدواریم در هر جایی خاک، نام، ناموس و خانواده ایرانی تحت هجوم رفتار ناشایست قرار می‌گیرد سلبریتی‌ها پای کار باشند.

وی ادامه داد: اما باید به هنرمندان با شرف کشور گفت که اگر مسیرتان را از سلبریتی‌های خائن جدا نکنید بعد از مدتی از چشم ملت می‌افتید و بعد از مدتی کسی شما را یاد نخواهد کرد؛ و واقعیت این است که هیچ چیز دردآورتر از فراموشی هنرمند برای یک هنرمند نیست.

حجت‌الاسلام باقری در ادامه با بیان اینکه خواست صریح ما از فرمانده انتظامی و قوه قضائیه این است که باید بُعد اقتدار کشور نمایش داده شود و مانع از ادامه هنجارشکنی‌ها در کشور شود، گفت: همانطور که برای دشمنان خارجی مانور برگزار می‌شود تا اقتدارمان به نمایش گذاشته شود، با این شرایط باید برای خائنین داخلی نیز اقتدار کشورمان را نشان دهیم. باید بدانند ملاتفت، آرامش و سکوت ما به این مفهوم نیست که برخورد انجام نخواهد شد. باید به گونه‌ای شود که هیچ‌کس جرات استفاده از چاقو برای تهدید و یا چاقوکشی نداشته باشد باید با این افراد به شدت برخورد شود تا اقتدار نظامی و امنیتی کشور نمایش داده شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر