logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۰۲۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل خدمات اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور:

دشمنان ارزش‌های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است

دشمنان-ارزش‌های-انقلاب-اسلامی-را-هدف-قرار-داده-است
مدیرکل خدمات اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اهداف شوم دشمنان انقلاب گفت: از بین بردن ارزش‌های حاکم در جامعه از اقدامات دشمن برای رسیدن به اهداف نابخردانه خود است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام بهمن وحدتی امروز در جلسه نشست بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب ویژه دانشگاهیان با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوی اسلامی ایران را از راه‌های مختلف وارد شده  اظهار کرد: از جمله ضربه هایی که دشمن بر جامعه اسلامی وارد کرده و به دنبال تزریق یاس و نامیدی در تمام اقشار جامعه است.

وی افزود: از بین بردن تحکیم خانواده یکی دیگر از کارهای دشمنان نظام می‌باشد به طوری که عدم وجود ارتباط کلامی بین اعضا خانواده از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده در جامعه بوده است.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد: از بین بردن ارزش‌های حاکم در جامعه نیز از جمله اقدامات دشمن برای رسیدن به اهداف نابخردانه خود می‌باشد.

حجت‌الاسلام وحدتی گفت: با در نظر گرفتن حوادث اخیر در کشور می‌توان گفت جوانان فریب خورده در این مسائل بیشتر دیده شده است و برای جبران این کاستی‌ها در جامعه باید ارزش‌های حاکم بر جامعه از طریق جهاد تبیین شناسایی و معرفی شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سه نسل از انقلاب اسلامی ایران پشت سر گذاشته شده و نسل اول شامل افراد انقلابی، نسل دوم روشنفکران و نسل سوم سلبریتی‌ها است.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور ابراز کرد: با در نظر گرفتن این مهم که جامعه روحانیت در تمام صحنه‌ها حظور فعال داشته و در هیچ زمینه‌ای عقب نشینی نکرده است و امید است در دانشگاه‌های کشور هیئت‌های اندیشه و مسائل روز تشکیل شده و در حل مسائل جامعه پیشرو باشند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر