logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۰۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) زنجان خبر داد

دوخت 15 هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان

دوخت-15-هزار-دست-لباس-برای-همایش-شیرخوارگان-حسینی-در-زنجان

مسئول مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان از دوخت 15 هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان خبرداد.

داود خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشار به برگزاری همایش همایش شیرخوارگان حسینی در استان زنجان اظهار کرد: امسال سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی را در زنجان برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با کل کشور و جهان در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، ابراز کرد: امسال این همایش روز 31 شهریور ماه همزمان با هفته دفاع مقدس ساعت 8:30 صبح برگزار می‌شود.

مسئول مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش در حال انجام است، گفت: 15 هزار دست لباس از طرف دل دادگان حسینی برای این همایش آماده شده است.

وی بیان کرد: این لباسها قرار است هفته بعد و همزمان با ولادت علی بن موسی الرضا(ع) بسته بندی شود.

خدایی با اشاره به انجام هماهنگی‌ها برای برگزاری این همایش جهانی خاطرنشان کرد: امروز جلسه هم اندیشی و هماهنگی مسئولان و برگزار کنندگان این همایش در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: ما نیز در استان زنجان تمام تلاش خود را برای برگزاری با شکوه این همایش به کار می‌گیریم که جزئیات آن منتشر خواهد شد.

//س 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر