logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۰۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

کارگران در خاکریز اول مبارزه قرار دارند

کارگران-در-خاکریز-اول-مبارزه-قرار-دارند-
امام جمعه زنجان گفت: تمام افراد اعم از جراح، کشاورز، کارگر، نویسنده که در سنگر تولید به هر نحوی تلاش می‌کنند در خاکریز اول مبارزه قرار دارند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به روز جهانی کارگر اظهار داشت: طبق فرموده امام خمینی(ره) هر فردی برای امرار معاش زندگی تلاش کند همانند این است که در راه خدا و دین وارد جهاد شده است.

وی با بیان اینکه ایشان در همان اوایل انقلاب اسلامی دغدغه‌مند نسبت به کار و کارگر بودند، افزود: نگاه به اسلام به کارگر همواره حمایتی بوده است.  

امام جمعه زنجان گفت: تمام افراد اعم از جراح، کشاورز، کارگر، نویسنده مجاهد هستند. با این وجود تمام اشخاصی که در سنگر تولید به هر نحوی تلاش می‌کنند در خاکریز اول مبارزه قرار دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر ارج نهادن کارگر رهنمود‌هایی دارند تصریح کرد: طبق نظر رهبری تکریم کار و کارگر یک ضرورت است.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: برای اینکه بتوان کشوری با رونق اقتصادی، مستقل، پیشرفته و در اوج مسائل اقتصادی داشت باید قشر کارگری مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به روز ملی خلیج‌فارس بیان کرد: تاریخ هم ثابت می‌کند که خلیج همیشه فارس، همیشه با این نام بوده و خواهد ماند.

امام جمعه زنجان با اشاره به حضور بی‌نظیر و پرشور مردم در نماز جمعه عید فطر گفت: نماز جمعه امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به روز معلم و تبریک این روز گفت: معلمان قشر دلسوز و خدمتگزار در جامعه هستند.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: اندیشه روشن و آگاه شهید مطهری در صورت استفاده جوانان می‌تواند راهکار درست را به آنان نشان دهد‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر