logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۰۰۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

سپاه پاسداران در نهایت اقتدار در تمام عرصه‌ها حضور فعال و نقش‌آفرین دارد

سپاه-پاسداران-در-نهایت-اقتدار-در-تمام-عرصه‌ها-حضور-فعال-و-نقش‌آفرین-دارد
امام جمعه زنجان با بیان اینکه تا حال حاضر این نهاد به وظایف خود در نهایت اقتدار عمل کرده است گفت: سپاه پاسداران در نهایت اقتدار در تمام عرصه‌ها حضور فعال و نقش‌آفرین دارد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر زنجان، ضمن دعوت مردم به تقوای الهی اظهار داشت: دشمن با تمام توان وارد جنگ ترکیبی شده و اکنون نیز مسئله حجاب را بهانه قرار داده تا به اهداف خود دست یابد.

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین و اهمیت حجاب افزود: دشمن هرگز در این مسئله نیز با بصیرت و آگاهی که در مردم وجود دارد به هدف خود نخواهد رسید.

امام جمعه زنجان گفت: حفظ حجاب و پوشش مناسب برای حیات فردی و اجتماعی در جوانع مختلف امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ اذعان کرد: سپاه پاسداران در طول سالیان بعد از تشکیل اصلی‌ترین و بزرگترین نقش را در بدست آوردن دستاورد‌ها و حراست از انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف داشته است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران نیرویی انقلابی و مخلص است که در تمام عرصه‌ها حضور و نقش چشمگیر داشته است، گفت: مطابق با اصل ۵۴ قانون اساسی کشورمان وظیفه این نهاد حفظ و حراست از آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب و تمامیت ارضی است.

وی با اذعان به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا حال حاضر به خوبی و در نهایت اقتدار وظیفه خود را انجام داده است، گفت: یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها و وظایف سپاه حفظ باور‌ها و وحدت مردمی، حفظ و صیانت از تمامیت ارضی است.

امام جمعه زنجان با اذعان به اینکه فرماندهان سپاه رشادت‌ و دلیری‌های بی‌شماری داشتند و نمود بارز این رشادت‌ها جنگ ۸ ساله دفاع مقدس است، گفت: نیروهای سپاه پاسداران در دوران دفاع‌مقدس حضور موثری داشتند و اوج فداکاری و جانبازی را نشان دادند.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه جزو انعطاف‌پذیرترین نیروها هستند گفت: این نیروها در تمام عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی با اقتدار حاضر شدند و همواره شاهد پیروزی‌هایشان بوده‌ایم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه لبنان، عراق، سوریه و جبهه مقاومت خاکریز اول در برابر دشمن غاصب و متجاوز صهیونیستی است، گفت: سپاه پاسداران همواره در این عرصه‌ها حضور مقتدرانه دارند. چراکه اگر این نیروهای جان بر کف و حضور مقتدارانه آنها نبود داعش وارد خاک ایران می‌شد.

وی با بیان اینکه یکی از محل‌های حضور سپاه انجام عملیات محرومیت‌زدایی است خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار چشمگیری در این عرصه نیز در سطح کشور و استان زنجان انجام شده است.

امام جمعه زنجان در ادامه به ۵ اردیبهشت سال ۵۹، سال‌روز شکست آمریکا در صحرای طبس، اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند امریکا شکست مفتضحانه‌ای خورد و تمام تجهیزات آنان با طوفان شن نابود شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر