logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۰۰۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بسیج سازندگی آماده انجام پروژه آبرسانی به 157 روستا است

بسیج-سازندگی-آماده-انجام-پروژه-آبرسانی-به-157-روستا-است
با بیان اینکه اجرای تفاهم نامه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای ساخت و ساز و عملیات آبرسانی به 157 روستا شکل گرفته است گفت: تمام نیروها و دستگاه‌های مربوطه آمادگی خود را در جهت پیشبرد اهداف ابادانی مناطق محروم اعلام کرده‌اند تا این امر تحقق یابد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه با مشارکت استاندار و شورای شهر اعزام نیروهای راهیان نور به مناطق جنوب کشور انجام شده است اظهار کرد: در این راستا 5‌هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب راهیان نور اعزام شده است.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان عنوان کرد: از تمام بازوهای برای توسعه و پیشرفت در سطح استان باید استفاده لازم به عمل آید و سپاه پاسداران علاوه بر پاسداری از مرزهای کشور وظیفه سازندگی در روستا ها را نیز بر عهده دارد.

وی افزود: امیداریم مواردی که در تفاهمنامه بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در راستای آبرسانی به مناطق محروم قید شده عملی شود.

وی افزود: فعالیت‌های مختلفی بسیج سازندگی در امر آبادان انجام داده است که آبرسانی به مناطق محروم مهمترین این اقدامات است.

استاندار زنجان تاکید کرد: امید است دستگاه‌های اجرایی مخصوصا دستگاه‌های خدمات‌رسان در کنار سپاه و بسیج اقدامات لازم را در راستای پیشبرد اهداف آبرسانی و ساخت مسکن در مناطق محروم داشته باشند تا نتایج مطلوبی حاصل شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر