logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۰۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

واکنش کاربران به موضوع رفراندوم در ایران

واکنش-کاربران-به-موضوع-رفراندوم-در-ایران
بعد از سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب، «رفراندوم» موضوع داغ توییتری شد که کاربران به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

به گزارش موج رسا; رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان درباره رفراندوم فرمودند: «رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان: مسائل گوناگون کشور مگر قابل رفراندوم است؟ کجای دنیا این کار را می‌کنند؟ مگر همه مردم که باید در رفراندوم شرکت کنند امکان تحلیل آن مسئله را دارند؟ این چه حرفی است؟!» همین موضوع، پربحث‌ترین موضوع توییتر شده است. کاربران به نوعی می‌خواهند نشان دهند که تحلیل برخی مسائل توسط عوام ممکن نیست و مسائل گوناگون کشور را نمی‌توان در قالب همه‌پرسی به رای گذاشت.

قسمتی از واکنش‌ها در قالب طنز و در واکنش به درخواست‌های غیرمعقول جریانات داخلی غربگرا است که با هر بهانه و مسئله‌ای، به دنبال پیش کشیدن بحث رفراندوم در داخل کشور هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برخی دیگر از کاربران به عدم‌پذیرش نتیجه رفراندوم اشاره کردند. آن‌ها می‌گویند «در سال ۸۸ عده‌ای وقتی دیدند نتیجه انتخابات باب‌میل آنها نیست شروع کردند به فراخوان‌های خیابانی!» کاربران می‌گویند: از کجا معلوم نتیجه رفراندوم را با آن سابقه‌ای که دارید، می‌پذیرید؟

 

 

 

 

برخی دیگر از کاربران به عدم موفقیت همه‌پرسی در جهان اشاره کردند و برخی نیز نوشتند که اگر رفراندوم علاج مشکلات بود چرا فرانسه قانون جنجالی افزایش سن بازنشستگی را به رفراندوم نگذاشت تا آشوب چند ماهه در کشورش را تمام کند؟ و برخی دیگر نگاه طنز به این موضوع داشتند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر