logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۹۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تسلیحات و تجهیزات مناسب برای جنگ‌های احتمالی آینده آماده شده است

تسلیحات-و-تجهیزات-مناسب-برای-جنگ‌های-احتمالی-آینده-آماده-شده-است-
فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رژه امروز گفت: با فناوری‌های جدید مورد نیاز جنگ‌های امروز و با پیش بینی‌هایی که برای جنگ‌های احتمالی آینده شده، تسلیحات و تجهیزات مناسب در ارتش آماده شده است.

به گزارش موج رسا; امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین گفت: اگر فیلم‌های رژه‌های سالهای گذشته را مشاهده کنید و مقایسه‌ای با آنچه امروز در رژه حاضر بود انجام دهید، شاهد پدیده جدیدی خواهید بود.

وی افزود: نیروی زمینی قهرمان ما پوست اندازی کرده و شما یک نیروی زمینی جدید را در این رژه و هم در عرصه‌های مختلفی که مشغول انجام ماموریت است مشاهده می‌کنید که با فناوری‌های جدید مورد نیاز جنگ‌های امروز و با پیش بینی‌هایی که برای جنگ‌های احتمالی آینده شده، تسلیحات و تجهیزات مناسب برای آن آماده شده است.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: بسیاری از مسائل مانند راهبردها، راهکنش‌ها و آموزش‌ها و مناسبات فی مابین جزو تغییرات اساسی در نیروهای مسلح ما است که بوجود آمده است.

موسوی گفت: اگر ما در گذشته یک نیروی مسلحی بودیم که با تمام توان می‌خواستیم از حدود ثغور خود دفاع کنیم، امروز این اطمینان کامل را داریم که می توانیم در مقابل هر قدرتی که نگاه چپ به این خاک کند و هر قدرتی که تصور بهم خوردن توازن قدرت را داشته باشد و خیال تجاوز در مغز او ایجاد شود، کاملا با او مقابله کنیم.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: هم در عرصه زمینی هم دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شاهد رشد و ارتقا نیروهای ارتش هستید به نحوی که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.

وی اظهار داشت: برنامه‌هایی که در ارتش با کمک دانشمندان جوان تهیه شده و به تصویب رسیده است به صورت برنامه‌های پنج ساله آماده شده و طرح‌های دراز مدت بیست ساله نیروهای مسلح نیز آماده است و حرکت نیروهای مسلح بر اساس آن انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر