logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۹۹۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

غرب زنجان مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد

غرب-زنجان-مورد-توجه-ویژه-قرار-می‌گیرد
استاندار زنجان گفت: به منطقه غرب زنجان نگاه ویژه‌ای داریم، به طوری که شهر نیک‌پی در مرکزیت خاص آن قرار خواهد گرفت و امیدواریم به زودی اتفاقات خوبی برای آن رقم بخورد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه پروژه ۱۵۰ واحدی مسکونی در شهر نیک پی اظهار داشت: در زمان حاضر با همکاری استانداری، امور روستایی استانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اتفاقات قابل توجه و چشمگیری در این بخش رخ داده است و در سال جاری از محل اعتبارات دولتی به شهر "نیک پی" در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اختصاص یافته که در چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه آیین امروز محرومیت زدایی نیست، بلکه طرح توسعه است، افزود: استان به منطقه و شهر نیک‌پی نگاه مثبتی دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها اتفاقاتی خوبی را در آینده در آن شاهد خواهیم بود.

استاندار زنجان گفت: در اطرف این شهر کارخانه شیشه در حال احداث است که به طور قطع برای نیک‌پی و اشتغالزایی در آن نتیجه مثبتی به همراه دارد.

وی اذعان کرد: به منطقه غرب زنجان نگاه ویژه‌ای داریم، به طوری که شهر نیک پی در مرکزیت خاص آن قرار خواهد گرفت و امیدواریم به زودی اتفاقات خوبی برای آن رقم بخورد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در حوزه‌هایی که به لحاظ صدور مجوز و منابع مالی هزینه‌های کمتری دارد اقدامات لازم انجام گیرد و برای تکمیل زیرساخت‌های پروژه‌های مسکونی نیک پی هم پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر