logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۹۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت فرا‌ رسیدن روز جهانی قدس:

امام جمعه و استاندار زنجان طی بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی دعوت کردند

امام-جمعه-و-استاندار-زنجان-طی-بیانیه‌ای-از-مردم-برای-حضور-در-راهپیمایی-دعوت-کردند
بر همه مسلمانان واجب است كه یك بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، همگام و همزبان با یكدیگر ضمن شركت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان بكشانند.

به گزارش موج رسا; در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی‌(ره) نماد آزادیخواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است و بر همه مسلمانان واجب است كه یك بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، همگام و همزبان با یكدیگر ضمن شركت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان بكشانند.  

امسال راهپیمایی روز قدس در حالی برگزار می‌شود كه تنش و شکاف در کابینه دولت جعلی رژیم صهیونیستی و تظاهرات گسترده در سرزمین‌های اشغالی علیه سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی، نوید‌بخش نزدیکی فروپاشی این رژیم جعلی است.

 اینجانبان فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از تمامی مردم شریف استان زنجان برای حضور گسترده در این راهپیمایی دشمن‌شكن دعوت به عمل می‌آوریم تا با حضور گسترده خود به فرمایش تاریخی، هوشمندانه و دوراندیشانه امامین انقلاب كه " فلسطین پاره تن اسلام و قدس قبله اول مسلمانان است" و " امروز مسئله اول جهان اسلام است " لبیك بگویند و با مردم مظلوم فلسطین همدردی و اعلام همبستگی نمایند.

قطعا راهپیمایی میلیونی مسلمانان در سراسر جهان در روز قدس، علاوه بر ایجاد هراس در دل سران صهیونیستی، معادله سیاسی در نظام بین‌الملل را به نفع فلسطینیان تغییر خواهد داد و مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین است و گامی بلند در جهت تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر