logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۹۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
آیت‌الله نوری‌‌همدانی:

رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذرا‌ند‌

رژیم-صهیونیستی-روزهای-آخر-را-می‌گذرا‌ند‌
آیت‌الله نوری در سخنانی همگان را به حضوری گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذرا‌ند‌.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید شیعه در پایان درس خارج حوزه، گفت: امسال روز قدس از هر سال حساس‌تر به نظر می‌رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه‌تر و با قدرت و وحدت بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی افزود: مسلمین می‌دانند که اساسا اسراییل حرکات مذبوحانه‌ای انجام می‌دهد و از لحاظ سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و نظامی فعلا بسیار ضعیف است. از این جهت لازم است مسلمانان برای اعلام نزدیکی سقوط اسراییل با شکوه و عظمت در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و نفرت خودشان را از آمریکا و ایادی او و صهیونیست‌ها نشان دهند.

مرجع تقلید شیعیان اضافه کرد: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و عظمت و قدرت مسمانان را به جهان نشان دهیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: از روزی که امام(ره) فرمود اسراییل غده سرطانی است، مسلمین جلو آمدند و قدرت خود را نشان دادند. ان‌شاءالله امسال سال سقوط این غده سرطانی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر